Zwitserland sux

vbimport

Ik ben net terug van een weekje Zwitserland :slight_smile:

En ik heb heel wat rottige zaken meegemaakt:

Toen we in de kamer kwamen lag er totaal geen zeep, dus ff naar de receptie gaat en zeep vragen.
Die lul geeft ons 1 minuscuul stukje voor 3 personen voor een hele week (!) :frowning:
Ik denk dat is nogal weinig en ik ga nog een stuk vragen, zegt die lul: “Dat is genoeg, je moet er maar mee toekomen!”
Veel kon ik niet zeggen hierop (mijn duits is nogal aan de magere kant ;)). Ik riep nog van “fuck-off klootzak” enzo :stuck_out_tongue:

Dit is toch totaal ongehoord voor een 3 sterren hotel!

De kamer was verder ook niet in orde, enorm veel stof zodat ik constant moest niezen en stoelen en glazen tekort enzo (2 stoelen en 2 glazen voor 3 personen). In 1 persoonskamers staan dan teveel zeep, of 2 glazen of grotere kleergast.

De stoelen, tv, douche zijn in verschillend van kamer tot kamer, dus de kamers zijn gewoon samenraapsels van vanalles :frowning:

De chauffeurs daar zijn echt aggressieve zondagsrijders, we zijn zeker 20x bijna verongelukt en hebben bijna een motorrijder omver gereden omdat ie z’n draai tekort nam (scheelde minder dan een halve meter). Als die gast z’n rem nie losgelaten had lag ie onder de autocar :slight_smile:

Verder hebben we veel middelvingertjes in de lucht gezien van voorbijstekende auto’s.

Mijn besluit hierbij is dat ik voor de rest van mijn leven nooit of te nimmer meer naar Zwitserland ga en ik een gloeiende hekel heb gekregen aan haar bevolking :frowning:

Het moest er eens uit :slight_smile:

Edit:

http://www.kristall.ch dit is de site van het hotel

en het is met deze homo (met oorbel) dat ik ruzie had: http://www.kristall.ch/images/peterjosef.gif

ik zou deze brief es opsturen naar Dreizen ofzo. misschien dat ie geplaatst wordt en dus geld verdient :smiley: heb je toch iets leuks gehad in je vakantie :wink:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]Ik ben net terug van een weekje Zwitserland :slight_smile:

En ik heb heel wat rottige zaken meegemaakt:

Toen we in de kamer kwamen lag er totaal geen zeep, dus ff naar de receptie gaat en zeep vragen.
Die lul geeft ons 1 minuscuul stukje voor 3 personen voor een hele week (!) :frowning:
Ik denk dat is nogal weinig en ik ga nog een stuk vragen, zegt die lul: “Dat is genoeg, je moet er maar mee toekomen!”
Veel kon ik niet zeggen hierop (mijn duits is nogal aan de magere kant ;)). Ik riep nog van “fuck-off klootzak” enzo :stuck_out_tongue:

Dit is toch totaal ongehoord voor een 3 sterren hotel!

De kamer was verder ook niet in orde, enorm veel stof zodat ik constant moest niezen en stoelen en glazen tekort enzo (2 stoelen en 2 glazen voor 3 personen). In 1 persoonskamers staan dan teveel zeep, of 2 glazen of grotere kleergast.

Klinkt als een geweldig hotel… NOT!

Laat me denken aan het verhaal dat ik van een kennisje van me hoorde… die was ook naar Zwitersland gegaan (samen met haar vriend) en die zijn uit ellende 4 dagen eerder teruggekeerd (slechte accomodatie, slecht weer, weinig te doen…)

De stoelen, tv, douche zijn in verschillend van kamer tot kamer, dus de kamers zijn gewoon samenraapsels van vanalles :frowning:

De chauffeurs daar zijn echt aggressieve zondagsrijders, we zijn zeker 20x bijna verongelukt en hebben bijna een motorrijder omver gereden omdat ie z’n draai tekort nam (scheelde minder dan een halve meter). Als die gast z’n rem nie losgelaten had lag ie onder de autocar :slight_smile:

Verder hebben we veel middelvingertjes in de lucht gezien van voorbijstekende auto’s.

Mijn besluit hierbij is dat ik voor de rest van mijn leven nooit of te nimmer meer naar Zwitserland ga en ik een gloeiende hekel heb gekregen aan haar bevolking :frowning:

Het moest er eens uit :slight_smile:

[/B]

Bedankt voor de tip Amazduke…
Weet ik ook dat ik daar niet heen hoef te gaan.

Greetz

Het ligt niet aan het land maar gewoon aan de accomodatie…

Ik weet niet of zwitserland leuk is, maar in noorwegen en finland had je ook goeie, en minder goeie hotels, dat maakt het land niet kut

Je hebt dus ook wel een geweldige vakantie gehad. niet dus.

waarschijnlijk geen troost, maar je bent nie de enige. ik ging voor het eerst met een vriendin op vakantie, zonder m’n ouwelui. vol enthousiasme daarheen. bleek die f*ck camping een azc te zijn. die lui liepen 's nachts ruzie te maken voor onze tent en weet ik veel wat allemaal. viel zwaar tegen. we zouden twee weken maar het is gebleven bij 10 dagen. hopen dat we het volgende keer beter treffen.

Originally posted by Mootje
[B]Je hebt dus ook wel een geweldige vakantie gehad. niet dus.

waarschijnlijk geen troost, maar je bent nie de enige. ik ging voor het eerst met een vriendin op vakantie, zonder m’n ouwelui. vol enthousiasme daarheen. bleek die f*ck camping een azc te zijn. die lui liepen 's nachts ruzie te maken voor onze tent en weet ik veel wat allemaal. viel zwaar tegen. we zouden twee weken maar het is gebleven bij 10 dagen. hopen dat we het volgende keer beter treffen. [/B]

Wil je zeggen dat je echt op het terrein van het azc stond ?

Ja, die camping schijnt ooit een hele mooie camping geweest te zijn, maar de laatste jaren laten ze asielzoekers in de stacaravans wonen en hebben polen daar gewoon een jaarplaats ofzo.
Het stond ook nergens vermeld of wat dan ook. Lekker balen dus

Originally posted by Mootje
Ja, die camping schijnt ooit een hele mooie camping geweest te zijn, maar de laatste jaren laten ze asielzoekers in de stacaravans wonen en hebben polen daar gewoon een jaarplaats ofzo.
Het stond ook nergens vermeld of wat dan ook. Lekker balen dus

Hmmz bekend verhaal… gelukkig heb je nog een beetje vakantie in Limburg gehad :slight_smile: