Zwarte (verdwenen) textures bij geripte UT

vbimport

Ik probeer de geripte versie unreal tournament (van maxxx 4) te spelen, maar het probleem is dat de textures altijd zwart worden als ik nader.
Ik heb de detailinstellingen al op medium gezet en ook al de andere instellingen gewijzigd. Ik denk niet dat het aan m’n computer ligt, want op een andere heb ik juist hetzelfde probleem.

Waaraan kan het liggen?

Ja, dit is een vreemd probleem, op m’n ene pc (voodoo3) draait UT na install vanuit de rip prima, op m’n andere pc (voodoo banshee) had ik ook zwarte textures na UT vanuit de rip geinstalled te hebben.
Maar toen ik UT vanaf de Voodoo3-pc via LAN overschreef naar de banshee-pc draaide UT ook daarop prima??? Schiet mij maar in een kapotje…
De remedie is dus waarschijnlijk om er nog een pc bij te kopen… :slight_smile:

Heb toevallig net hetzelfde gedaan: van m’n computer met een G400 naar een andere gecopieerd met een Banshee via LAN, maar beiden hebben hezelfde probleem.

Dat ligt gewoon aan de rip. Heb ik ook gehad. Er was iets van een high resolution texture patch gereleased voor de rip, die volgens mij dit probleem zou oplossen. Maar die patch heb ik nooit geprobeerd, ik heb nl. de game alsnog gekocht.

Mzzl

Ik weet het. Eigenlijk zou ik het moeten kopen, en ik probeer ook zoveel mogelijk te kopen, maar ik kan niet alles kopen. Kost me toch te veel