ZWARTE LIJST VOOR DEALERS! Brecht Busselen-LUMMEN

vbimport

Pas op voor deze persoon, hij bestelt cds maar hij betaalt ze niet! Hij verzint kutsmoesjes en reageert dan niet meer op mail!
Weet iemand hoe we hem goed kunnen aanpakken zet dan een reply neer!

IK STEL VOOR DAT DEALERS EEN ZWARTE PAGINA SITE MAKEN, ZODAT DEALERS WETEN WELKE PERSONEN ZE MOETEN MIJDEN!!!

Brecht Busselen
Hulshoekstraat 34
3560
Lummen
32-13-442617
brecht83@hotmail.com

goed idee, binnenkort zal ik even wat namen zetten, (moet ik nog even opzoeken)

Wat dacht je van een zwarte lijst van DEALERS die niet leveren
Volgens mij is dat even belangrijk

hehe… de BSA zal tevreden zijn als ze hier in het wilde weg adresgegevens gaan posten; zelfs al gaat het om iemand die niet betaalt.
Ik vind ook dat die gast in kwestie een lesje moet geleerd worden (wat je koopt moet je nu eenmaal betalen, da’s logisch, maar blijkbaar niet voor hem) maar het posten van adresgegevens en telefoonnummers gaat toch wat ver vind ik. Zoiets kan een kettingreactie teweegbrengen vrees ik waar slechts 1 partij beter van wordt… de flikken.

Waarom niet ofwel verzenden onder rembours of vooraf laten betalen op de bankrekening ? Heb je al die problemen niet…
(even vermelden: ik ben GEEN dealer, gewoon meelezer van dit forum. En ik ben stipt in het betalingen van mijn rekeningen.).

Je moet gewoon een goede dealer hebben, bestel een paar keer dan zie je vanzelf wat goede en slechte dealers zijn!

Ik zal er wel voor zorgen dat er een ZWARTELIJST page komt waar kutklanten op komen te staan.

Grtz

Als je een order plaatst bij een dealer moet je altijd je volledige naam en adres invullen
als daar nu eens een klantnummer aan verbonden wordt weet je altijd wie wie is en als je met deze persoon goede ervaaringen hebt kun je misschien na een tijdje afspraken maken over hoe te leveren en hoe te betalen.
Ik heb hier als koper goede ervaringen mee.
Want dealers denken altijd dat ze aan het kortste eind trekken maar wat denk je van de mensen die wat ter goeder trouw bestellen en betalen en nooit meer wat horen van de dealer.Eigenlijk vind ik dat deze ook wel eens met naam en toenaam genoemd mogen worden want je hebt altijd met een postbus of iets in die trant te maken,en je komt nooit achter het adres van de dealer.
Dus dealers doe dit dan ook eens want jullie goede naam wordt ook op deze wijze te grabbel gegooit.

Well I think it is a good idea. But be sure about the information you get, otherwise you could be the one giving the wrong information.

So don’t let one dealer screw the other with sending you the wrong info. Otherwise we could have a dealer war and thats not what we want.
(of gaan dan de prijzen omlaag?)

zwartelijst > Werk gewoon met vooruit betaling, dan heb je die problemen niet. En het is voor zowel de klant als de dealer het makkelijkst, snelst en vooral ook het veiligst (je hoeft dan tenminste geen adres gegevens via email te versturen!).

En vooral niet via de bank ofzo werken (dus ook niet onder rembours), tenzij je gesnaait wilt worden.

hit eXplosion Inc.
-mail- hit_explosion_inc@yahoo.com
-site- http://hitexplosion-cd.webjump.com

Hmmmmm…dit schiet natuurlijk niet op eh…zo naaien we elkaar alleen maar, hoe leuk dat af en toe ook kan zijn
Hou de scene een beetje relaxed, en ga geen rare dingen doen, waar je later spijt van krijgt!

-=Scarface has spoken )=-

MZZL en Take Care!

Ik sluit me volledig aan bij Scarface :wink:

grtz

PSXZone

al bijna 3 jaar heb ik een zwarte lijst op mijn site , daar staan mensen op die mij flink genaaid hebben (min 300 piek) ik geef ze altijd eerst de een paar keer de kans hun fouten te herstellen lukt dat niet dan zet ik ze op de site …soms is dat de enige manier, maar ik maak daar geen misbruik van.
nu zie ik (oa bij bonanza) dat men nu dealers door het slijk gaan halen , het was leuk internet maar het wordt steeds meer kut. ik denk dat we van de bsa en buma stemra minder te duchten hebben dan van onze mede dealers. ook deze site is erg bezig om het wereldje aardig negatief in het spotlicht te zetten met hun fabels en roddels betreft tl e.d.
als jeniet weet wat er aan de hand is moet je gewoon je mond houden toch…?

De jongen op mijn site heeft ook gereageerd…
Hij bood zijn excuses aan en vroeg of ik het eraf wilde halen.
Nou het is er af en ik heb hem netjes een email gestuurd met daarin mijn excuses
Nogmaals is het niet de bedoeling goede dealers een slechte naam te geven
Alleen eigen ervaring kan ik beoordelen , geen verhalen van anderen en doe ik dus ook niet.
Er komen dus sowieso geen verhalen over dealers van iedereen die mij wat toestuurt.
En wie dit niet begrijpt of wil begrijpen
blijft maar lekker boze brieven sturen )

Ik vind dat de zwarte lijst er gewoon moet komen.
Die lul uit lummen heeft me ook al een keer genaaid voor een paar mille.
hangen die gast!..

Wij ScSi Crew 99 zijn het er wel mee eens , maar wij vinden wel dat er wat spelregels opgesteld moeten worden.

• het moet boven een bepaald bedrag liggen. (bv 300,=)

• het moet niet zo zijn dat als iemand wat besteld heeft en afzegd dat hij erop komt te staan met zijn handel. (heb ik eens meegemaakt bij larek toots en nu is hij nog steeds boos op mij geloof ik)

• Het moet op een fatsoenlijke manier weer ongedaan kunnen worden.

verderest kunnen jullie zelf wel verzinnen maar het moet niet zo zijn dat alles in het voordeel van ons komt te staan want je weet het : de klant is nog steeds koning !!!

groeten en ik zie het wel.

We deliver FAST, Good Quality cds and good service.
Just Come to http://scsicrew.cjb.net and look at the goods we sell.

hey,

misschien niet zo’n gepaste vraag maar wat heeft dit met “dealer experiences” te maken? het ging over de klant toch…

-----------------------
cya all guys
-----------------------

Ik vind dat de jongens van de SCSI CREW gelijk hebben want jullie dealers vinden het niet leuk als er niet betaald wordt maar wij kopers vinden het net zo min leuk als onze mail niet beantwoord wordt of dagen later of weken moeten wachten tot de cd’s eindelijk komen.Maar jullie willen wel dat de klant zosnel mogelijk betaald.Dus het moet wel van 2 kanten komen.

eeej man, als klanten niet dokken meoten ze het zelf weten maar dan hebben ze een probleem, die gast is inmiddels al aangemeld bij de bsa. Ik vind het gewoon zielig als je voor FL35,- iemand gaat rippen! En welke dealers reageren dan niet op je mail?
Ik vind als je een probleem hebt met een dealer, dan neem je contact op met de dealer en niet via zo’n zielig forum!

Grtz

Is dit geen never ending story verhaal, want die zegt zo en die zegt weer wat anders, kortom we kunnen wel blijven doorlullen over deze shit…

Quit it!

Scarface

Ik moet altijd vooruitbetalen. Doe eerst een kleine bestelling om te zien of de deal betrouwbaar is. Zo verlies je eventueel maar weinig geld. Ik betaal altijd via de bank, ik vul enkel het rekeningnummer in van de dealer. Ik vraag me af wat daar niet save aan is. Wie zegt nu dat is illegale cdees koop ? Ik ben ook zo om direct een zwarte lijst te openen. Maar als je verder denkt wat voor zien heeft het. Het risico is toch groot dat je zelf geklist wordt. Moest ik dealen en er is iemand die niet betaald, dan zou ik zoveel mogelijk collegadealers daarvan op de hoogte te brengen niet te leveren aan zo’n asshole.

Well, to drop some words too here on this topic, i would everybody to put not any blacklist on any site, or post any personal date, even if you get ripped off by a customer.

You should take the bad experience to improve your payment options or skills in trusting the right people.

If somebody reads his personal data on a website or something similar, he could and possibly would kick your ass, because he has your details, adresses, webpage , email etc.

In this scene, you have limits , and sometimes its better to sit and take the lost.

Normally some friendly replys to customers with open payements can solve problems.

Just thinking…

greetings

Daniel