Zuperrrrrrrrr snel top 20 downloaden!

vbimport

hi guys

hebben jullie kazaa/morpheus/grokster willen jullie de top 20 in niet eens een half uurtje met kabel binnenhalen kijk dan hier http://www.homepages.hetnet.nl/~handweb/Top40.htm dan lukt het vast en zeker binnenkort ook films albums top40 enzovoort
als dit spam is?? sorry maarja is gewoon zuper check it out operater bofere close thread!!

greetz arjann

thx, maar waarom zijn het .exe’s en niet gewoon .mp3? er zit toch geen virus in hé :frowning:
het is crap. maar 6 sec. (van Daddy DJ dan)

Zou het niet handiger zijn geweest als je één exe had met info voor ALLE MP3’s van de top-40 erin? dus niet voor enkele songs zoals nu.

Originally posted by R0bby
Zou het niet handiger zijn geweest als je één exe had met info voor ALLE MP3’s van de top-40 erin? dus niet voor enkele songs zoals nu.

idd ja…en als je een beetje zoekt vind je de top40 altijd wel op een goeie site…als ik de top40 zoek ga ik meestal ff naar mp3.pagina.nl en dan heb ik 9 van de 10 keer een site waarmee ik 40 mp3tjes binnehaal met 2MB/s :smiley: :smiley:

hallo

het is geen virus maar een selfextractor je hoeft geen winzip te starten dus als je het niet vertrouwd moet je het beslist niet doen maarja gegarandeert geen virus en wat je zegt over top 40 op website hij moet het dan wel doen geen dead link dus das klote maarja is ook gemaakt om mensen die geen moeite willen doen voor de top40 binnen te halen en er komen ook files waar nummer 1 tot en met 10 ,11 tot en met 20 enzovoort maarja niet iedereen wilt alle nummers het is nog een test dus vandaar misschien dat er binnenkort albums op komen idegeval films dus geen gezeik met films zonder einde of zonder geluid .

greetz arjan

Originally posted by arjanneumann
de top 20 in niet eens een half uurtje met kabel binnenhalen kijk dan

LOL, noem jij dat zuperrrrrrrrr snel :wink:

Deze site is ook goed : Klik hier

Groet

The Observer

Originally posted by Observer
[B]Deze site is ook goed : Klik hier

Groet

The Observer

[/B]

Werkt echt supper maar je kan je beter member maken kost niets en je krijgt wat meer cds

Originally posted by RaSta
[B]

Werkt echt supper maar je kan je beter member maken kost niets en je krijgt wat meer cds [/B]

Ben ik ook :slight_smile: :stuck_out_tongue: :wink:

Ik deed ook aan millieummusic (of zo iets) maar dat kost opeens geld :mad: :frowning:

The Observer

Originally posted by arjanneumann
[B]hallo

het is geen virus maar een selfextractor je hoeft geen winzip te starten dus als je het niet vertrouwd moet je het beslist niet doen maarja gegarandeert geen virus en wat je zegt over top 40 op website hij moet het dan wel doen geen dead link dus das klote maarja is ook gemaakt om mensen die geen moeite willen doen voor de top40 binnen te halen en er komen ook files waar nummer 1 tot en met 10 ,11 tot en met 20 enzovoort maarja niet iedereen wilt alle nummers het is nog een test dus vandaar misschien dat er binnenkort albums op komen idegeval films dus geen gezeik met films zonder einde of zonder geluid .

greetz arjan [/B]

Best wel irritant zoiets te lezen zonder punten/hoofdletters. Of is het bedoeld als goedlopende zin :cool:

Leuk idee, redelijk snel… kwaliteit van mp3 is nogal slecht.

wil je es ‘zuuiiiippeerrrrrrrrr’ snel alles binnehalen?

ga op een degelijke irc fxp chan en hang wat rond en behave adultly (non-newbie) en hou je daarmee bezig, na een weekje of 2 inspanning heb je alles de dag zelf in minder dan 20 min :wink: meer naar richting van 900k ofzo