Zouden de leden Linda van den Hout kunnen helpen

Geachte leden,

All vele jaren zet Linda van den Hout zich in voor het vrijwilligers werk in de Jong Nederland Stichting.

De gemeente Tilburg heeft onder andere haar als vrijwilliger naar voren geschoven.

Ik dacht nu als de leden even op haar stemmen dan maken de kinderen in de leeftijd tot 12 jaar kans op een leuke prijs.

Ze heeft echt het hart op de juiste plaats

http://www.tilburg.nl/pagina.asp?DomeinID=26&PaginaSoort=20&MenuID=0&SubmenuID=0&PaginaID=1393

Dit is de site waar u kan stemmen op Linda van den Hout

Ook kunt u haar een emailtje sturen om haar succes te wensen.

Story_17@hotmail.com

Leuk als haar werk nu eens wordt omgezet in een presentje voor de Jong Nederland Stichting.

Bathurst

PS ik weet niet of de leden nog op andere sites zitten waar ze wat stemmen kan verdienen. Jullie zijn vrij om deze boodschap verder te verspreiden.

zo 1 stem heeft ze iig al :slight_smile:

en nog een stem :smiley:

THX Guys

en nog 1tje

mijn stem heeft ze

Die van mij ook

Maak maar een willekeurig bedrag met 12 cijfers voor de komma over op bankrekening 12.11.0.238 en je hebt er zo nog een shitload stemmen bij! :stuck_out_tongue:

hier nog eentje

Gestemd! :wink:

Dank je jongens en meiden.

Ze zal in rangplaats stijgen.

nog een stem er bij

En weer 1 erbij. Als dit net zo goed gaat als met die uitvinder indertijd dan zal ze vast winnen.

Dit is fraude!!!

Daar werk ik graag aan mee…:smiley:
Anyway…, ze zal 't wel verdiend hebbuh!

Jongens we hebben te horen gekregen dat het een nek aan nek race is.

We zullen zien of de leden van CD Freaks de boel hebben kunnen beinvloeden.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

:smiley:

Dag leden,

Onze Linda is het helaaas niet geworden.
De eer ging naar Fre Torremans een man die 71 jaar is en al 35 jaar vrijwilligers werk heeft gedaan.

Met meer dan 4500 stemmen is hij winnaar geworden.

We mogen hem hierbij feliciteren.

Sorry Linda maar je bent nog jong genoeg om over enkele jaren te winnen.

ben ik nou te laat :frowning:

ik hoop niet dat ze op 1 stem na heeft verloren…:eek: voel ik me behoorlijk klote:Z dat ik het forum niet eerder/vaker gecheckted heb.

maar die 4500 stemmen zullen ook wel gefraudeerd zijn…