ZoneAlarm probleem

vbimport

Ik werk met ME en heb een netwerkje met 2 pc’s via ethernetkaartjes. Tevens kan ik met beide pc’s internetten. Ik doe dit via ms internet delen wat heel eenvoudig werkt. Nu heb ik het volgende probleem met Zonealarm. Zodra ik die aanzet komt er geen byte meer van het internet binnen. Ik heb bij de vraag van zonealarm op beheer van internet delen gezegd dat dat altijd mag om het internet op te gaan. Toch gebeurd er dan niets meer. Iemand een idee???

Trouwens, ik heb sinds vandaag ADSL. Goddomme wat een verschil met dat schijterige Casema Basic.

Als je niet de pro versie gebruikt zul je de security op medium moeten zetten.
De pro versie moet werken als je hebt aangegeven dat je ics server de thuisnetwerkkaart is.

Het probleem is waarschijnlijk niet dat ie het niet doet omdat je Inet delen hebt, maar eerder omdat je misschien wat poorten teveel dicht hebt zitten! :wink:
Als alles dicht zit dan kan je niks doen hè!

He Crest bedankt. Ik heb hem op medium gezet en hij doet het als een trein. Ik hebt ooit de pro gedownload. Ga hem effe zoeken en installeren. Ben als eens eerder bezig geweest met die pro maar die liep toen niet lekker.