Zondag

vbimport

Ik haat zondagen!
Hoe denken jullie hierover?

zondag, is best wel cool je kunt uitslapen en doen wat je niet laten kunt maar anderzijds is zondag ook wel het korstste bij maandag en da maakt het minder leuk :frowning:

Zondag is juist relax vinnik! Een beetje relaxen en niets doen geweldig:)

:slight_smile: van mij mogen ze zondag er uit laten er gebeurt nooit wat behalve een mode show naar de zwarte kousen kerk verder op in de straat:confused:

Alleen de vrijdag heeft iets aparts.

Ik vind zondag wel relaxed

Kan ik eindelijk eens lekker veel internetten op een dag zonder dat ik bang hoef te zijn dat het me een kapitaal gaat kosten :smiley:

Vroeger vondt ik Zondag echt wel saai, ik ging toen altijd met een kameraad wat doen, maar we hadden dan nooit wat te doen…

Tegenwoordig zit ik zondag achter de PC :slight_smile:

een zondag is altijd wel relaxed, maar ik heb liever een zaterdag… dan is er tenminste nog iets te doen

Zondag relaxdag!
Lekker uitslapen idd, is meestal wel nodig! hehe! :wink:
En verder weinig doen, of het moet lekker weer zijn of hard waaien; dan wil ik naar ut strand om óf van het lekkere weer te genieten óf lekker te vliegeren!! :wink:

ik kijk altijd maar naar een videofilm op zondag :wink: :wink: :wink: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Originally posted by flits
ik kijk altijd maar naar een videofilm op zondag

Ik ook wel hoor, 's avonds is bij ons altijd Sneak Preview!!

ik ni,dan ben ik mega depri,want de volgende dag moet ik dan weer naar school…:confused:

zondag is idd wel een saaie dag meestal…
behalve als het lekker weer is want dan is zondag juist
de lekkerste dag om naar het strand te gaan ofzo…

Zondag tussen 15:00 en tot slapen vind ik klote. Dan komt echt de verrotheid van Maandag naar boven. Maar daarvoor, als ik slaap + ontbijt, dan valt het nog mee…

Tja wat zal ik ervan zeggen… als het mooi weer is en er is wat te doen dan is het wel mooi, maar als het klote weer is, ik of mijn vriendin moet werken of er nix te doen is dan is het de grootste kutdag van de week…

Ik ben er in het algemeen erg blij mee aangezien het meestal mijn enigste vrije dag is… :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik ben er in het algemeen erg blij mee aangezien het meestal mijn enigste vrije dag is… :slight_smile:

Harde werker hè! :wink:

lekker relaxen en als het motor en f1 sezoen begint weer lekker racen kijken

volgens het weerbericht word het morgen weer een heerlijke zondag om lekker buiten door te brengen :slight_smile:

Zondag is vaak lekker uitslapen en naar het stadion gaan.

Zondagavond is vaak minder, met de gedachte dat je de volgende dag weer moet werken … :-/

zondag rewlz :slight_smile: