Zondag is het zo ver!

Dan ben’k precies 7 maandjes samen met m’n vriedin :slight_smile: Misschien voor jullie niet zo’n spectaculair feit, maar ik vind het een hele prestatie. M’n vorig “record” stond op 2,5 maand dus deze keer ben ik er al heel wat op vooruit gegaan.

Meteen ook een bewijs dat het de vorige keren aan het meisje lag :wink:
Hehee, neenee, het zal ook wel deels mijn fout geweest zijn toen; gewoon slechte keuzes gemaakt :o

Tja kweet niet hoe oud je bent anders kan dit een hele prestatie zijn hoor :smiley:

5 maart word ik 21 :o
Voordien misschien een “beetje” last gehad van bindingsangst :wink:

zozo 7 maand is aardig wat, ik had het meestal na een maand of 3 of 4 wel weer gezien.
Maar ja, ben wel wat jonger als jou.
Volhoude!:slight_smile:

Ik dacht dat 9 maanden altijd een cruciaal punt was

oh wacht … ik ben in de war …

goh! :stuck_out_tongue: Op naar de volgende 7 maanden…, Uitzet al bij elkaar? trouwplannen? Kindjes op komst?

Nou dan ben ik een drama! Bij Wu-Tang duurt het dan nog een maand of 3-4. Mijn record ligt op 2 maanden!

Ja, ik heb bindingsangst + ik werk er niet echt aan om nieuwe meisjes te versieren. Dan wordt het net werk… :smiley:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik dacht dat 9 maanden altijd een cruciaal punt was

oh wacht … ik ben in de war … [/B]

:slight_smile:

Neej Marsz-=FX; ooit willen we wel samenwonen maar trouwen zeker niet. Dan voel je veel meer dat je je vrijheid kwijtbent lijkt mij en nu merk ik het niet eens. Ik blijf ook wel bij haar zonder dat we trouwen. Kindjes wil ze ook niet en dat komt goed uit want met mij zal ze al last genoeg hebben :slight_smile:

Tja gefeliciteerd dan maar he!

Ik heb zelf alweer 14 maanden, een week, 3 dagen en 20,5 uur met me girl :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :smiley: :smiley:

NIet dat ik het bijhou of zo verder … :wink:

14 maart 2002 = 3 jaar met m’n Leontien.
(we zijn allebij 24)

We gaan binnenkort samenwonen, zij wil nu al wel maar ik stel het steeds een beetje uit , we hebben al eens een woning bekeken, en ik maar zeggen “nee, k’vind maar niks” . Tis eigenlijk
omdat ik nu nog thuis woon met KABEL internet en die woning die we bekeken haden lag nog geen kabel dus…:mad: hehe

Dat is ook een reden om thuis te blijven…Toch??

Originally posted by Tiesto
[B]
Dat is ook een reden om thuis te blijven…Toch??

[/B]

Dan steek je jou kabel toch in haar contact~doos! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Dan steek je jou kabel toch in haar contact~doos! :stuck_out_tongue: [/B]

Dan zit ik zo over mijn Maximum van “upLOAD”

Originally posted by Tiesto
[B]

Dan zit ik zo over mijn Maximum van “upLOAD” [/B]

:stuck_out_tongue:

Gheheh ik hep langer dan een jaar nou :slight_smile: 1 jaar en 26 dagen :D…

Mjah, lekkah boeiuh :slight_smile:

Originally posted by Wannes
Dan ben’k precies 7 maandjes samen met m’n vriedin :slight_smile:

Moos en Saar zijn 25 samen getrouwd.
Zegt Saar: “Zullen we een kip slachten?”
Moos: “Nebbish, wat kan dat beest er nou aan doen?”