Zondag 6 juli is hackdag

vbimport

Dus maak maar een goeie backup van je internetserver(s) :slight_smile:

Uit webwereld.nl

Experts waarschuwen voor internetproblemen door een internationale hackwedstrijd. Een gecoördineerde aanval wordt niet uitgesloten.

De wedstrijd, genaamd Defacers Challenge, geeft crackers punten voor iedere server of website die zij digitaal bekladden. Defacers Challenge vindt zondag 6 juli plaats.

In zes uur tijd moeten de deelnemers zoveel mogelijk websites onder handen nemen. Diverse beveiligingsexperts, waaronder ISS en voorzien grote problemen: niet alleen voor websites, maar ook voor het internetverkeer.

Ter illustratie: één van de regels voor de crackers stelt dat zij niet meer dan 6000 sites mogen defacen. Afhankelijk van het soort hack, krijgen zij punten toegewezen.

Inbreken op een Windows-server levert slechts één punt op. Iemand die er in slaagt een server met een systeem met HP-UX of IBM’s AIX binnen te dringen, krijgt daarentegen vijf punten. De winnaar ontvangt 500 megabytes gratis serverruimte.

Niet meer dan 6000 sites per persoon. Ja , vind ik zelf ook wel zat :slight_smile: Waar is mijn tool die 1000 sites per uur hacked nou ook alweer ? :slight_smile:

HACK THE PLANET!!!

there is no peace like 127.0.0.1 . . .:bigsmile:

of is het 127.0.0.0 . . .:confused: ik weet het niet meer

maar we zullen zien, aks mensen gehackte sites of andere gevolgen vinden van deze wedstrijdt dan POST deze. . . :smiley:

see yah . . . . :cool:

Originally posted by Drip
[B]there is no peace like 127.0.0.1 . . .:bigsmile:

of is het 127.0.0.0 . . .:confused: ik weet het niet meer
[B]

This 127.0.0.1 oftewel localhost :wink:

Maarreuhh… indien dit gaat lukken, zegt dit heel wat over de beveiliging van menig computertje, her en der op deze aardkloot.

Je mag als hacker maximaal 6000 sites hacken om mee te doen aan deze wedstrijd?
En er zou een hacker zijn die zich aan deze regel houd?

En hoe wil men dit controleren als men het volledige net platlegt, dan kan ik ook nog wel brullen dat ik een zooi sites te pakken heb gehad.

geloof er niks van

Originally posted by Crowley
[B]Je mag als hacker maximaal 6000 sites hacken om mee te doen aan deze wedstrijd?
En er zou een hacker zijn die zich aan deze regel houd?

En hoe wil men dit controleren als men het volledige net platlegt, dan kan ik ook nog wel brullen dat ik een zooi sites te pakken heb gehad.

geloof er niks van [/B]

MAXImaal of MINImaal 6000 sites,

nou als het er zo veel zijn dan kunnen mensen er best een paar vinden om te posten . . . :stuck_out_tongue:

hoe kun je je voor zo iets in schrijven, of hebben er een paar jongens gezegt: nou 6 jullie, dat is een leuke dag laten we er "hack the planet dag " van maken. en dit is dus een beetje uit de hand gelopen zoals je ziet. of is het een echt ewedstrijd en oficieel en profesioneel georganiseert. . .

weet iemand hier meer van. . . .:confused:

well,

see yah . . . . :wink:

Ik heb er tot nu toe weinig van gemerkt…

ROTFL :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
ROTFL :slight_smile: :slight_smile:

Inderdaad… die lui zijn geweldig :slight_smile:

is dit de head line van de site:

I panicked over the Defacement Challenge scare
and all I got was this lousy defacement.

als dit zo js dan heb ik hem ook nog gezien zo niet . . .

shit happens. . .:bigsmile:

see yah . . . .:cool: