Zomervakantie.. waar gaan we naartoe?

vbimport

Langzamerhand begint de zomervakantie eraan te komen. Zelf heb ik nog 2,5 weken te gaan en het is zover!

Nu wil ik wel eens weten, wie gaat er op vakantie, waar naar toe en voor hoelang??

En voor degene die niet gaan... werken in de vakantie? Of gewoon nietsnutten?

Ik ga zelf 2 weken lang me schone body (ahem) tonen aan de Zuid-Franse dames. Dat geldt trouwens ook voor Xian + de girlz...

ennuh ja ik weet dat deze vraag eerder is gesteld, search functie benutten hoeft dus niet :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
search functie benutten hoeft dus niet :)[/size]

karma punten verzamelen???:cool:

ach, nu is het leuk, over een tijdje niet meer…

maarre, ik ga naar Czech Republica. (Tsjechië)

[edit] ik wil ook nog werken, maar wordt tot nu toe nergens aangenomen. wil ook bij een compu zaak werken… daar is het nooit druk, dus aan 2 hebben ze genoeg (en die zijn er al)
[/edit]:a

ik ga de aankomende vakantie in ieder geval niet weg, maar mijn motorrijbewijs halen zodat ik na de vakantie eindelijk op een ducati monster kan rijden

Ik krijg als alles meezit over een weekje de sleutel van me… eh ons net gekochte huisje (met me girl) dus daar ga ik me vakantie aan spenderen. :wink: Ik had er al rekening mee gehouden dus geen vakantie geboekt ofzo.

Ik ga met me Pa en zijn vriendin met haar kinderen(:Z ) naar Bretangne toe voor 2 weken, en daarna reizen we door voor een week loire gebied…

Och Och Och wat kijk ik hier naar uit :a

Originally posted by Totibbs

karma punten verzamelen???:cool:

neej, gezonde intresse

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik ga met me Pa en zijn vriendin met haar kinderen(:Z ) naar Bretangne toe voor 2 weken, en daarna reizen we door voor een week loire gebied…

Och Och Och wat kijk ik hier naar uit :a [/B]

suc6 in bretagne. daar was ik vorig jaar. 2 dagen regen, 2 dagen zon (zon zoals in NL…)

dus zorg dat je op trek vakantie gaat, en auto rijdt als het regent en je tent staat als het zonnetje schijt…

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik ga met me Pa en zijn vriendin met haar kinderen(:Z ) naar Bretangne toe voor 2 weken, en daarna reizen we door voor een week loire gebied…

Och Och Och wat kijk ik hier naar uit :a [/B]

Ik ben zelf 4 jaar lang in Bretagne op vakantie geweest (als 9,10,11,12 jarig jochie) en ik moet zeggen dat het indedaad voor jeugdigen bijlange niet ideaal is. Er is vrij veel cultuur te proeven, er zijn veel bezienswaardigheden en het is zeker niet touristisch, maar voor de wat jongere mensen mist het toch wel wat… een keertje uitgaan ofzo is er daar niet bij.

Wat ik je aan kan bevelen is een dagje naar Carnac gaan (daar is het ook wel mooi weer, zuid Bretagne immers)… daar hebben ze leuke menhirs e.d. staan!

Een huis zoeken

Goede vriend in Californie opzoeken die daar gaat trouwen.

Studeren: heb tweede zit :frowning: en naar Elvis Costello gaan kijken op Marktock.

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ik ben zelf 4 jaar lang in Bretagne op vakantie geweest (als 9,10,11,12 jarig jochie) en ik moet zeggen dat het indedaad voor jeugdigen bijlange niet ideaal is. Er is vrij veel cultuur te proeven, er zijn veel bezienswaardigheden en het is zeker niet touristisch, maar voor de wat jongere mensen mist het toch wel wat… een keertje uitgaan ofzo is er daar niet bij.

Wat ik je aan kan bevelen is een dagje naar Carnac gaan (daar is het ook wel mooi weer, zuid Bretagne immers)… daar hebben ze leuke menhirs e.d. staan! [/B]

Tnx voor de tip…ik ben toch al niet echt iemand die veel waarde hecht aan een hoop jongeren ofzo, bezienswaardigheden e.d. vind ik juist wel leuk.
Daar kijk ik dus wel naar uit…alleen die stiefzusjes…:Z

Voor mij duurt het nog even pas in september op vakantie dus valt eigenlijk niet onder de zomer vakanties maar ach. Ik ga wel met me girl naar turkije voor 15 dagen.

In deze zomer dus geen vakantie wel een paar leuke uitstapjes.

Sensation 2x daarna Mysteryland en maybe nog een lang weekend of midweekje Center parcs ofzo

me gaat 1 week met vriend en zijn familie naar leukermeer, schijnt ergens in limburg te wezen ofzo.
en daarna nog 2 weken naar italie met m’n buurmeisje, ergens tegen de franse grens aan.
voor mij mag die zomer dus wel snel komen.

ik ga een weekje naar spanje…
en in augustus ergens nog een paar weekjes naar frankrijk.
:smiley:

Ik ga samen met mn girl naar lac de St croix toe 10 dagen zeilen, catamaranzeilen, enz :bigsmile: dus word wel gezellig. daarnaast nog 3 dagen lowlands + eind van de vakantie nog een weekendje Londen. en de rest werken werken werken:Z

Originally posted by edje_007
Ik ga samen met mn girl naar lac de St croix toe 10 dagen zeilen, catamaranzeilen, enz :bigsmile: dus word wel gezellig. daarnaast nog 3 dagen lowlands + eind van de vakantie nog een weekendje Londen. en de rest werken werken werken:Z

Daar ben ik 2 jaar geleden geweest…MOOI DAAR!

lekker tussen de bergen :slight_smile:

ik ga met een maat naar istrië voor 2 weken daar eens kijken :slight_smile: :slight_smile:

10 dagen naar calella:D

heb er nu al zin in…nog 3 weekjes geduld hebben…

ik heb van 26 juli tot 11 augustus vakanti maar ik heb nog geen plannen om ergens naar toe te gaan.
(edit)
ik sta ingeschreven voor een eigen woning dus ik denk dat ik beter daarvootr kan sparen.
(edit)