Zomer komt eraan?!

je moet toch niet te ver fietsen ? :wink:

Heb je’t tegen mij,mattel??? nee zeker :wink:

eigenlijk nie, was op moot bedoeld :slight_smile:

beter nog, vandaag is het mijn verjaardag !!
en mooi weer vandaag !

vandaag was het heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
jammer alleen dat ik de hele dag heb binnengezeten
tot 5 uur…maar gelukkig kijk ik op m`n werk uit over
het balkon en daar liepen toch al heel wat meisjes
met losse kleren rond :slight_smile:
En dan de weg naar huis was heerlijk lekker raampjes open in de auto en geen jas meer aan JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa zomer kom maar op :slight_smile: :slight_smile: ik ben net pas weer binnen vanaf 10 uur :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by Mess
[B]ZOMER !!!
That’s the way ahha I like it!!! :smiley:
Heb nu alleen fucking proefwerkweek of toetsweek!!! :(:frowning:
Dus leren!!, zou moeten dan he :wink:
Maar ik heb ook wel weer zin in de zomer…

–> een cdfreaks beachparty houden(van 's morgens vroeg tot 's avonds heel laat :wink: :smiley:

Greetz
Mess [/B]

Arg jij ook al :frowning: Pwweek zuigt hard. Zeker met dit weer ik ben nu aan het leren ofzo :). Maarjah ti he dus Eh van CDfreaks kan ik weer veel leren :slight_smile:

Ja het was gister egg terrassjes weer ik ben gek op terras zitten :smiley:

De zomer van 1999 heb ik voor 80% op het terras besteed… met Xian samen… was egg wel LOL (werd wel een beetje duur maar ach)…

En ja… lekker zonder jas lopen enzow… gister ook tot half 9 buitengeweest met de hond spelen… wat is zomer toch heerlijk.

Het enige wat ik nog voor de zomer wil hebben is een laptop zodat ik buiten kan werken ipv op mijn kamertje te zitten maar dat zal er (financieel) wel niet inzitten…

Maareuh ik ben er egg heel erg gek op :stuck_out_tongue:

Ohja… over die CDFREAKS beachparty… dat valt misschien wel te realiseren… ik ben al ettelijke maanden bezig om samen met Xian een beachparty te plannen… kan misschien mooi samengaan!

Die beach party lijk me ook wel wat maar idd gister was het het beste weer zinds tijden GVD lekker op terras gezeten (ja ik was vrij) best wel een groot aantal schaars geklede lekkere wijven gezien.

zo moet da zijn!!!

Misschien moeten we egg eens serieus gaan babbelen over die party :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Misschien moeten we egg eens serieus gaan babbelen over die party :smiley:

welke de cdfreaks lan party of de beach party ?
of een combo van die 2 ?

Beiden lijkt me vet maar nu denk ik toch meer aan de beach party…

strak plan, nu nog een beach :slight_smile: