Zomer komt eraan?!

vbimport

Vandaag, maandag 2 april, zien mijn oogjes dat het verdorrie gewoon heerlijk weer buiten is! Jammer dat ik moet werken zo! :mad:
Zou het nou echt een lekker zomertje worden dan?! Hoop van wel! Ben die lange broeken nu wel weer zat! Ik wel lekker naar het strand, lekker over de boulevard lopen en wel met een zonnetje in me gezicht dan!

Nou, ik ga maar is aan het werk dan! Verdomme; het is binnen! :frowning:

Ach ja, toch geen leven! haha! :wink:

Ik hoop ook dat het een lekkere zomer wordt. Ik ben deze maand nog lekker vrij, dus kom maar op met het lekkere weer. Ik voelde me gisteren al happy, omdat ik wist dat het vandaag mooi weer zou worden. Ik ga zometeen ook ff lekker buiten slenteren. Kweet nog niet precies wat ik ga doen, maar in ieder geval van het mooie weer genieten! :slight_smile:

Ik begin ook de kriebels weer te krijgen… die lekkere zomer lucht in mijn neusje, lekkere zon op mijn huidje, meiden met luchtigere kleding :smiley: enz enz… ja dat bevalt me wel… ZOMER ROELS!!!

zo’n mooi weer buiten
moe ik sebiet toch nie gaan werken
wheeeee ( bleit bleit)

ik mis cdfreaks:)

w03I Z0M3R R0X!!!
Yeah bitch :smiley:
It’s really rox

ZOMER !!!
That’s the way ahha I like it!!! :smiley:
Heb nu alleen fucking proefwerkweek of toetsweek!!! :(:frowning:
Dus leren!!, zou moeten dan he :wink:
Maar ik heb ook wel weer zin in de zomer…

–> een cdfreaks beachparty houden(van 's morgens vroeg tot 's avonds heel laat :wink: :smiley:

Greetz
Mess

ja, iets van ene 20°C hiereh momenteel

Mooi weer om buiten te voetballen ofzo (als je daar van houdt natuurlijk…)

Zullen we dan eindelijk van dat klote weer af zijn en van de zon mogen genieten of zou de zon zich weer verstoppen achter de wolken zoals normaal is in ons kikker-landje…

Greetings from ‘HellRacer’

Tja het is hier in Oost-vlaanderen(Gent) ook prachtig weeeeeeeeeer, geen wolkje aan de lucht lekkere verfrissende lucht,heb daar juste wat gechilld met vrienden,Wat was het toc een prachtig idee van de regeringom de “paasvakanties” in te voegen… :):):):):):slight_smile:
Grtzzzz

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Net het eerste terrasje gepikt :):):):):slight_smile: (en niet opgepakt :))

Lekker tentamen gehad, 11 uur klaar, van 11 tot 15 uur in de zon en vrouwen kijken…amai he…die komen ook weer helemaal los als de zonnestralen naar beneden kome :slight_smile:

Rolo:zo moet da zijn é,dat de vrouwen weer helemaan los komen… :slight_smile:

whahahahahaha

wij belgen hebben lekker 2 weekjes verlof :stuck_out_tongue:

We kunnen genieten zoveel we willen =)

je moet je noorderburen daar niet mee plagen :wink:

hoewel ik ook blij ben met men 2 weekjes
lekker leren autorijden :slight_smile:

ongeveer iedereen is het op het moment mee eens dat het lekker weer is enzo, maar toch replyen mensen. Mij lijkt dat je dat binnen doet. Ik kan dat niet zo goed linken. Buiten mooi weer > binnen zitten.
Ik weet dat ik mezelf hier ook schuldig aan maak, maar ik moet ook een werkstuk schrijven (over schiphol)

draadloos netwerkje :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

weer is super heb vandaag al gevoetbald voor het eerst sinds de winter en het is super:)

Originally posted by Mess
[B]ZOMER !!!
That’s the way ahha I like it!!! :smiley:
Heb nu alleen fucking proefwerkweek of toetsweek!!! :(:frowning:
Dus leren!!, zou moeten dan he :wink:
Maar ik heb ook wel weer zin in de zomer…

–> een cdfreaks beachparty houden(van 's morgens vroeg tot 's avonds heel laat :wink: :smiley:

Greetz
Mess [/B]

Als je slim bent ga je buiten leren met dit weer.
Ik hoop ook dat het zo blijft, vind het wel lekker zo. Lekker bruin worden. :slight_smile:

goede combinatie doet wonderne

na paar uurtjes achter de compu gezeten te hebben, ff naar buiten, frisse lucht happen

Na een dag op school gezeten te hebben is het ook wel lekker om naar huis te fietsen met die weer :slight_smile: