Zomaar even op bezoek!

zomaar even op bezoek

was lang geleden. erg lang geleden.

cd freaks is verandert (positief)

alles goed verder met iedereen ?

Wie is iedereen?

CDF is zeker veranderd (Positief of negatief laat ik aan jou over).

Als je het dan toch wilt weten, Met mij gaat het Kunstmatig Uitermate Terrific

Welkom terug! Waar ben je die 3 jaar geweest??

Hebben ze je echt zo snel weer vrij gelaten (:wink: :stuck_out_tongue: )!!

Er zijn tijden dat er wat minder wordt gepost, maar dat valt de laatste tijd erg mee (dank daarvoor gaat naar Mr. Belvedere’s rare poll’s).

CDFreaks is gewoon top.
Tagès is nog geen 2 weken terug vernederd. Spath (één van de members met heel veel kennis) heeft een stuk geschreven over hoe deze tot voorheen onkopieerbare protectie vrij gemakkelijk te kopieren is.

Ik zou zeggen: lees eens wat forums door en je zult zien, dat CDFreaks nog steeds een waardevolle bron is voor vele mensen over de gehele wereld. Uiteraard verwachten we nu van jou ook weer waardevolle posts!!

Wow dat is wat je noemt eentje uit de oude doos. Je blijft toch wel hangen mag ik hopen, niet?

Er is idd veel veranderd, maar we zijn nog steeds “live and kicking” :slight_smile:

ps indien je aanwijzingen hebt over een computergestuurde hengelmolen, dan horen we dat graag :wink:

we zullen het bekijken.
wat betreft de computergestuurde hengelmolen is volgens mij net een rc 3 van uit. met een nieuwe bios upgrade.
screendums zullen snel gepost worden.

Originally posted by larek toots
we zullen het bekijken.
wat betreft de computergestuurde hengelmolen is volgens mij net een rc 3 van uit. met een nieuwe bios upgrade.
screendums zullen snel gepost worden.

Bel je portje* dan ff op? :slight_smile:

volgens mij ben jij nog van voor mijn tijd :bigsmile:

hoi…

Originally posted by Totibbs
[B]volgens mij ben jij nog van voor mijn tijd :bigsmile:

hoi… [/B]

Registered: Jul 1999
Registered: Mar 2001

Duidelijk :wink:

Originally posted by larek toots
cd freaks is verandert (positief)

Volgens mij ging het de goede kant op…

Originally posted by Dee-ehn
Bel je portje* dan ff op? :slight_smile:

Ik hoorde portje pas over een releasedatum van een final mompelen… :stuck_out_tongue: