Zoeken jullie software om een M35i te unlocken?

vbimport

het kan op me site!
unlock software en nog veel meer

GSMfreaks onder downloads

GSMfreaks_flashmovie

en ik wil weten wat jullie van me flash movie vinden

hij is 400x400pix maar als jullie hem ok vinden dan maak ik 'm groter

ps: het is voor een intro

Greetz GSMfreaks:cool:

Originally posted by GSMfreaks
[B]het kan op me site!
unlock software en nog veel meer

GSMfreaks onder downloads

GSMfreaks_flashmovie

en ik wil weten wat jullie van me flash movie vinden

hij is 400x400pix maar als jullie hem ok vinden dan maak ik 'm groter

ps: het is voor een intro

Greetz GSMfreaks:cool: [/B]

anders adverteer je ff met je site joh! :stuck_out_tongue:
sorry maar het “flash” filmpie ziet er niet uit…ennuh als ik jouw was zou ik ff de naam Swish deruit halen…iedereen kan zowiezo wel zien dat je het daar mee gemaakt hebt hoor
:wink:

Ik vind de opzet van het fimpje wel leuk ik vind alleen dat je een beetje foute kleuren hebt gebruikt.

Je moet een beetje meer gebruik maken van andere kleuren zoals donderblauw, oranje en donkerrood. Dat zijn wel kleuren die nu eenmaal een positief effect hebben op de layout.

Kijk alleen maar naar deze site. Zie je ook veel blauw en oranje

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik vind de opzet van het fimpje wel leuk ik vind alleen dat je een beetje foute kleuren hebt gebruikt.

Je moet een beetje meer gebruik maken van andere kleuren zoals donderblauw, oranje en donkerrood. Dat zijn wel kleuren die nu eenmaal een positief effect hebben op de layout.

Kijk alleen maar naar deze site. Zie je ook veel blauw en oranje [/B]

uiteraard moet ie zijn flashfilmpie in de zeflde kleuren als de site maken…ennuh het ligt eraan hoe ie ze gebruikt…zoals ie dat nu doet is het nix…no offence :stuck_out_tongue: :wink:

thnx jongens

Ga et ff verbeteren

en me site zelf?

want de meeste zeggen dat ie goed uit zien en wat vinden jullie zelf

Greetz PeterGSMfreaks

Originally posted by GSMfreaks
[B]thnx jongens

Ga et ff verbeteren

en me site zelf?

want de meeste zeggen dat ie goed uit zien en wat vinden jullie zelf

Greetz PeterGSMfreaks [/B]

opzich wel te doen, maar ik zou zelf een andere kleuren combi gebruiken…die turqoise achtergrond vink nie echt passend zeg maar…

ik wil een php3 site maken weet jij een nederlands talig uitleg enzo?

want php3 en mysql is beter dan standaard html

Greetz Peter
GSMfreaks

Peter, Jij roeleert…

Weet je hoelang ik gezocht heb naar unlock software voor een SL45??? sinds hij uit is al :frowning: en jij hebt het gewoon :slight_smile:

Maarjah, nu heb 1 of andere gek die Pyromaniac heet mijn Kabel overgekocht :frowning:

Ik d8 dat ik er 2 had, maar niet dus…

GVD, hij doet het ook nog Mijn GSM IS UNLOCKED!!!

Toffe site man!!!

ach mensen zoeken zich dood en wil gewoon helpen en krijg ze van iemand die ik goed ken! die handeld in unlock proggies van siemens!

zal er binnen kort nog meer online zetten

Greetz Peter
www.gsmfreaks.nl

ps: zijn er mensen die weten waar ik in het nederlands
gebruiks aanwijzing voor php3 site’s te maken

alvast bedankt

De flash vind ik niet onaardig uitzien , de binary files had ik al.
De website vind ik persoonlijk een beetje te fel

de zin Nieuw: Chat. Je kan vanaf nu chatten vind ik wel humor :slight_smile:

ook De Software zijn getest! is voor verbetering vatbaar :slight_smile:

Marreuh , waar berust jij je copyright op ?

Niet duur trouwens , 3 Euro 50 per maand hosting.

Originally posted by phrozeman
[B]Maarjah, nu heb 1 of andere gek die Pyromaniac heet mijn Kabel overgekocht :frowning:

Ik d8 dat ik er 2 had, maar niet dus… [/B]

***, hij doet het ook nog Mijn GSM IS UNLOCKED!!!

Heb je dat gedaan zonder datakabel dan. Hmm je moet me toch eens uitleggen hoe want nu heb ik die kabel dus gekocht en dan heb ik hem niet nodig :frowning: Maar ach wat is nu 20,- :slight_smile:

me copyright berust op de pagina’s en niet op de files!

Greetz GSMfreaks/ Peter
GSMfreaks

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Heb je dat gedaan zonder datakabel dan. Hmm je moet me toch eens uitleggen hoe want nu heb ik die kabel dus gekocht en dan heb ik hem niet nodig :frowning: Maar ach wat is nu 20,- :slight_smile: [/B]

Ik had die 2e kabel nog wel, die zit namelijk aan de lader van de SL45, nu kan ik gewoon mijn Libertel Abo der in doen… :slight_smile:

[B]GVD, hij doet het ook nog Mijn GSM IS UNLOCKED!!!

Toffe site man!!! [/B]

hej Phroze jij hebt dus ook de SL45…kewl dingetje heh! weet jij toevallig waar je goedkoop 128MB kan halen voordat ding, want ben eg nie van plan om er 450 pieken voor te dokken!:stuck_out_tongue:

Ennuh hoe heb je em pcies unlocked…?

Ik heb zeg maar de versie gekocht met alles erop en eraan…
met cradle enzow…heb ik dan genoeg? want in principe heb ik dus al een datakabel waarmee ik mp3tjes derop zet enzow!

Zeker kewl M0b-ieltje

Met die Datakabel heb ik het ook gedaan…
Gewoon in de lader zetten, en op COM1 of COM2 aansluiten. Daarna ff de cracktool van zijn site afhalen, en uitvoeren:

Eerst die emulator, dan open je in die emulator ff die SL45 file, (EMU open laten) en dan de SL45unlock openen…
Klik op unlock, (toestel uit) en druk dan ff 1x snel op de on-knop, als je hem dan onder in beeld niet bezig ziet gaan, (dus hij zegt niet: bezig met unlocken) dan heb je:

of de verkeerde poort (port 1, of 2)
Of je moet de aanuitknop ff wat langer indrukken (desnoods ff aan/uit)

Hij zegt dat de GSM aan moet zijn, maar toen ik hem aandrukte gebeurde er nix…
Toen ik heel snel (halve seconde) op de aan toets drukte, begon ie met unlocken. :slight_smile:

Suc6, als het nie luk huur ik et wel

BTW, ik had er BEN onbereikbaar inzitten :slight_smile: en nu mijn goeie vertrouwde |ibertel kaart (ABOnneMENT)

[B]Zeker kewl M0b-ieltje

Met die Datakabel heb ik het ook gedaan…
Gewoon in de lader zetten, en op COM1 of COM2 aansluiten. Daarna ff de cracktool van zijn site afhalen, en uitvoeren:

Eerst die emulator, dan open je in die emulator ff die SL45 file, (EMU open laten) en dan de SL45unlock openen…
Klik op unlock, (toestel uit) en druk dan ff 1x snel op de on-knop, als je hem dan onder in beeld niet bezig ziet gaan, (dus hij zegt niet: bezig met unlocken) dan heb je:

of de verkeerde poort (port 1, of 2)
Of je moet de aanuitknop ff wat langer indrukken (desnoods ff aan/uit)

Hij zegt dat de GSM aan moet zijn, maar toen ik hem aandrukte gebeurde er nix…
Toen ik heel snel (halve seconde) op de aan toets drukte, begon ie met unlocken. :slight_smile:

Suc6, als het nie luk huur ik et wel

BTW, ik had er BEN onbereikbaar inzitten :slight_smile: en nu mijn goeie vertrouwde |ibertel kaart (ABOnneMENT) [/B]

Hmz tenks voor de uitleg…maar ik heb er Ben Altijd Bereikbaar inzitten dus op het moment nog geen reden waarom ik em zou unkocken…en nu zit er nog garantie op dus ik hou em ff zo, maar wel handig om te weten…tenks again! :stuck_out_tongue:

Krijg wel een syntax error met IE 5.5
Vind je kleuren rood en groen(achtig) nu niet echt bij elkaar passen. Voor de rest wel een leuke site.

je hebt unlock software op je site staan voor de siemens maar geen logo’s en ringtoon’s wel een beetje jammer

nou jongens binnenkort ga ik een site maken met flash buttons
en heel andere lay out

en de logo’s en ringtones zijn voor enkele gsmmetjes nog maar
bij logoboom.nl kan je wel bestellen dan krijg je een smsje met key press

Greetz Peter
GSMfreaks