Zoek goedkope Siemens S45

vbimport

ik zie 'm hier voor 819 gulden maar dat kan vast goedkoper!? kent iemand een shopje waar 'ie voor minder ligt? (en zo ja: waar en voor hoeveel?)

Als ik me niet vergis en als je geluk hebt dan heeft ene “Phrozeman” er wel een.

Hij heeft er in ieder geval een gehad :slight_smile: Moet je hem anders maar een keer een PM sturen…

het kan heel erg goed dat die hem al verkocht heeft dus…

Originally posted by Pyromaniac
[B]Als ik me niet vergis en als je geluk hebt dan heeft ene “Phrozeman” er wel een.

Hij heeft er in ieder geval een gehad :slight_smile: Moet je hem anders maar een keer een PM sturen…

het kan heel erg goed dat die hem al verkocht heeft dus… [/B]

Was dat nie de SL45?

Pcies, Jij let tenminste nog op Headless, (Toch knap voor een hoofdloze)

Kijk even op www.marktplaats.nl, Of vraag Pyromaniac, die handelt in Siemens GSM’s, daar hebben ik en Headless hem ook vandaan :wink:

Originally posted by phrozeman
[B]Pcies, Jij let tenminste nog op Headless, (Toch knap voor een hoofdloze)

Kijk even op www.marktplaats.nl, Of vraag Pyromaniac, die handelt in Siemens GSM’s, daar hebben ik en Headless hem ook vandaan :wink: [/B]

ikke niet hoor!! Ik heb em geruild met iemand op ibazar tegen mijn 8850 :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

ikke niet hoor!! Ik heb em geruild met iemand op ibazar tegen mijn 8850 :stuck_out_tongue: [/B]

Werk dan ff mee…

Originally posted by phrozeman
[B]

Werk dan ff mee… [/B]

We krijgen toch niet weer van die praktijken die Alasta Man en Ab normaal hebben geflikt met carlo vaesen want daar pas ik voor.

Dus voor iedereen die dit leesT : Ik handel niet in telefoons !!!

[B]

We krijgen toch niet weer van die praktijken die Alasta Man en Ab normaal hebben geflikt met carlo vaesen want daar pas ik voor.

Dus voor iedereen die dit leesT : Ik handel niet in telefoons !!! [/B]

Hahaha ik heb dat verhaal niet helemaal gevolgd, maar geloof dat jij eruit kwam als het “zaadje” zeg maar…hehe

Nee heb em eg geruild…hmmm wel met iemand die ook als nick Pyromaniac had…hehehe kiddin’ :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Hahaha ik heb dat verhaal niet helemaal gevolgd, maar geloof dat jij eruit kwam als het “zaadje” zeg maar…hehe
[/B]

Met dat verhaal van Alasta man en Ab normaal heb ik niets te maken. Dat was gewoon een misselijke grap !

[B]

Met dat verhaal van Alasta man en Ab normaal heb ik niets te maken. Dat was gewoon een misselijke grap ! [/B]

Aha dat was dus niet een verhaal waar jij in betrokken werd maar iemand anders?

OK ff kort en bondig:

-er handelt hier niemand in illegale gsm’s (ook phrozeman niet)
-ab en alasta zijn van het forum verbannen
-koploos heeft zijn foon geruild tegen een andere

en dat was het…

Originally posted by Dee-ehn
[B]OK ff kort en bondig:

-er handelt hier niemand in illegale gsm’s (ook phrozeman niet)
-ab en alasta zijn van het forum verbannen
-koploos heeft zijn foon geruild tegen een andere

en dat was het…
[/B]

2 toevoegingen/correcties:

-Pyromaniac verkoopt ook geen telefoons.
-koploos wordt liever HeadLesS genoemd.

just my 2 cents…:stuck_out_tongue:

Originally posted by Crazy Bob
ik zie 'm hier voor 819 gulden maar dat kan vast goedkoper!? kent iemand een shopje waar 'ie voor minder ligt? (en zo ja: waar en voor hoeveel?)

zullen we weer een beetje on-topic gaan lullen? ik wil wel iets legaals BTW, en liefst nieuw.

[B]

zullen we weer een beetje on-topic gaan lullen? ik wil wel iets legaals BTW, en liefst nieuw. [/B]

hmmm voor 800 pieken die van mij hebben? :slight_smile:

voor 19 meer heb ik een nieuwe…

voor 19 meer heb ik een nieuwe…

maar vast niet inclusief verzendkosten!? ennuh los in de winkel is ie 1400 hoor :eek:

ik heb het dus over de S45, niet de SL45.
Dit ding dus:

[B]ik heb het dus over de S45, niet de SL45.
Dit ding dus:

[/B]

wil net zeggen…dat zal het verschil zijn ja…nahh wat scheelt die 600 piek nouw? :wink:

ik zie 'm op algebeld.nl voor 759 inclusief verzending, maar ik wil 'm eigenlijk voor 700 of minder inclusief verzending

mmm die s45 is wel een wreede tel. Heeft die ook een mp3 speler ?