Zoek een liedje! (EK 2000)

vbimport

Heey! Ik zou heeeel graag de titel (of artiest, maar 't liefst titel :stuck_out_tongue: ) van het liedje dat zeg maar HET liedje was voor het EK in 2000… De ‘hoofdmelodie’ wordt volgens mij gespeeld door doedelzakken, of iig iets wat er op lijkt. Heb hier nogal goede herinneringen aan en zou het graag willen downloaden :slight_smile:
Alvast bedankt!
Kus Emmy

Dat is volgens mij Carneval De Paris van Dario G. Je kunt hier de midi file downloaden. De originele muziek is vanzelfsprekend copyrighted :slight_smile:

kom maar op met die kus :cool:

:bow: DANKJE DANKJE DANKJE :bow:
hahaha… Ja kweet t… copyrighted hè :cool:
Kus Emmy

Hier issie–> SMAAAAAAAAAAK :wink:

Jij ook bedankt :slight_smile:

Die midi file zou je trouwens met een beetje ringtone programma zo in een mobieltje moeten kunnen jagen.

he, deze lijkt wel op die van die ene reclame (dubbel frisch) of nie?

Jaa?? Ow… Mmm… kan wel :stuck_out_tongue: Hahah… Heb alleen geen composer op me mobiel… (of hoe da ding ok moet heten :confused: mss bedoel je da ook hemmol nie mja :p)
Haha…Tog bedankt! :slight_smile:
Kus Emmy

Haha, zie je maar weer wat een gevolgen het heeft als er eens een vrouw op het forum komt :smiley:

Of in ieder geval iemand die doet alsof ze een vrouw is…

75% van de vrouwen op internet is man…of zoiets :wink:

De foto in haar profile liegt er niet om… :bow: :bow: :bow:
(Sinds een minuut of twee vlinders in mijn buik…)(doe maar)

Ben niet zo brutaal om die hier te linken. Jaag ik ze misschien weg. :smiley:

Die FLits is toch ook vrouwelijk ???

Nou als het een man is dan heeft ie wel een mooie zus (klik avatar)!! :iagree:

Waaah… Ik wordt hier overladen met complimentjes :stuck_out_tongue: :slight_smile: Haha… En ik ben het echt zelf hoor (voor de mense hier die mss denke dak n btje iemands anders foto erop ga zette)!!! Whahahahha… :stuck_out_tongue:
Kus Emmy

Ze zijn gewoon allemaal jaloers :slight_smile:

Helaas ben ik allang te oud voor dat msn taaltje :bigsmile: :bigsmile:

:p:p Whahahha… Tsss… slechte eigenschap hoor… Jaloezie… :cool:
Kus Emmy

Je bent meer dan 2 keer zo oud…moet je mee uitkijken
(zelfde geldt overigens ook voor mij…)

Ze brengt iig terug meer leven in dit forum? :slight_smile: Maar even serieus, hoe ben je hier terecht gekomen?

Ik?? Nou ik zocht dus da liedje en toen typte ik zo bij google in: ‘Ik zoek een liedje’ en toen kwam ik op deze site terecht… Taadaaa :stuck_out_tongue:
Kus Emmy

Vraag me af van welke thread de link in google kwam, maar wat maakt het uit: Welkom zou ik zeggen.

14 … dan ben ik net te oud! :frowning: :a :wink: :cop:

Testosteron all over the place…

Nerds all over the place… :rolleyes:

Takes one to know one :iagree: