Zoek 486

zoek een 486 dx met min 12 mb ram.

Da-rasta@skynet.be

Wat mag het kosten?

doe maar een bod ,

werkend systeem 486 met 16 mg ram en 200 mb harddisk

draait windows 98se op … niet geweldige performance natuurlijk , maar goed genoeg om te internetten

eventueel nog 14" monitor die ook goed 1024x768 kan weergeven.

Originally posted by Mr. Belvedere

16 mg ram

ultra licht-gewicht? :smiley:

Neej ff serieus. Heb ook nog wel een 486DX-50 staan. 32MB. 400Mb HDD. 1MB VGA. FDD. TTB optioneel, net zoals muis.

Gemonteerd in een blauwe (zelf gekladde) kast :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

ultra licht-gewicht? :smiley:

Neej ff serieus. Heb ook nog wel een 486DX-50 staan. 32MB. 400Mb HDD. 1MB VGA. FDD. TTB optioneel, net zoals muis.

Gemonteerd in een blauwe (zelf gekladde) kast :slight_smile: [/B]

jep , kleine rammetjes :slight_smile:

pc is een desktop model overigens (je kunt er je monitor/lamp/kleine baby op kwijt)

dee-ehn laat maar weten wat het moet kosten (andere mogen natuurlijk ook vermeden wat ze hebben en hoeveel ze ervoor willen)

RaSta

€ 30 zonder monitor

€ 45 met 14" monitor

zelf ophalen

Ik heb hier nog een Tulip 486 staan met monitor, toetsenbord en muis…

Wat ik ervoor wil hebben…doe maar een bod, hij staat toch in de weg (maar wil 'm niet weggeven)

ps. zit een onbekend bios-wachtwoord op, dus die mag je zelf hacken! :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik heb hier nog een Tulip 486 staan met monitor, toetsenbord en muis…

Wat ik ervoor wil hebben…doe maar een bod, hij staat toch in de weg (maar wil 'm niet weggeven)

ps. zit een onbekend bios-wachtwoord op, dus die mag je zelf hacken! :slight_smile: [/B]

ik wil niet offtopic gaan, maar het bios ww kun je weghalen door jumpertjes op je mobo om te zetten. moet j wel de goeie hebben natuurlijk, maar er is hoop!

mijne mag voor €35 de deur uit

zelf ophalen btw, of verzendkosten betalen (wil ik niet aanraden)

welke regio woon je ergens rasta?

Originally posted by Totibbs
[B]

ik wil niet offtopic gaan, maar het bios ww kun je weghalen door jumpertjes op je mobo om te zetten. moet j wel de goeie hebben natuurlijk, maar er is hoop! [/B]

Standaard wachtwoord voor een Tulip (Phoenix) is

12345678 (soms zonder 8)

enneh , Dee-Ehn , jouw prijs is toch ook zonder monitor ? Anders moet ik weer lager :slight_smile:

Jepz ik heb geen (werkende) monitor in de aanbieding…

Enige wat ik wel kan verkopen is de 640x480 VGA monitor van mijn zus, maar of ze daar zo blij mee is? :wink:

Originally posted by Totibbs
[B]

ik wil niet offtopic gaan, maar het bios ww kun je weghalen door jumpertjes op je mobo om te zetten. moet j wel de goeie hebben natuurlijk, maar er is hoop! [/B]

hoeft niet kan veel makkelijker als je in ms-dos het volgende intikt (na iedere regel enter geven) :

debug
o 70 2e
o 71 ff
q

nu is het wachtwoord eruit is toch veel makkelijker !!:stuck_out_tongue: