Zipdrive inbouwen (adapter)

Ik heb een nieuwe kast gekocht en (stom) niet erop gelet dat er geen plaats is voor twee diskettestations.
In eentje daarvan heb ik mijn zipdrive zitten.
Ik heb ooit een ombouw (adapter ?) gezien zodat je die ook in kunt bouwen op de plaats waar normaal de cdspelers/branders/dvd’s zitten.
Weet alleen niet hoe ze precies heten en waar je ze kunt krijgen !!
WIE ?

zo’n kitje zit toch normaal in de doos als je em koopt?

Ik denk dat je brackets (om deze intern te kunnen bevestigen) nodig hebt en een 5,25" frontje voor 3,5" device

ik weet dat er brackets zijn om een 3,5" device in een 5,25" bay te zetten gebruik er zelf ook een voor mijn harddisk.
van het frontje waar tax het over heeft weet ik niks maar vraag het eens bij een computerzaak

De bracket krijg ik nu wel gevonden, het probleem blijft het frontje.
Weet iemand waar die te krijgen zijn ?
Je blijft anders een gat voor in de computer houden en dat kan natuurlijk niet:rolleyes:

Gewoon ff opvullen met purschuim en dan met een spuitbus ff overspuiten!

Originally posted by Keith
het probleem blijft het frontje.

je kunt het frontje ook zelf maken door in het grote frontje een gat te maken waar precies de zipdrive door kan

Kweetniet of ze nog bestaan, maar vroeger waren die dingen overal (computerwinkels :)) te koop. Ze waren idd bedoeld om een 3,5" flop in een 5,25" bay te zetten. Ik neem aan dat die nog steeds wel worden geproduceerd…

Weet het niet zeker, maar heb nog een paar van die dingen liggen!

die dingen zijn nog bij de meeste computerzaken te koop voor 2 tientjes met mooi frontje.

Zal eerst nog eens bij een andere computerwinkel gaan informeren, mocht het niet lukken dan zie ik dat sommige nog wel van die dingen hebben liggen, ik neem dan nog wel eens contact op om te kijken of ik er eentje over kan nemen.

Ben aan het informeren gegaan en kom mooi niet aan een frontje :frowning:
Bij geen een winkel waar ik informeer kunnen ze die bestellen.
Nu las ik Sorcerer er misschien had liggen…of iemand anders misschien…
Als je er eentje kwijt wil hou ik me van harte aanbevolen !
Stuur dan even een mailtje naar: bootcover@home.nl
Over de prijs worden we het wel eens.
stuur aub geen pm want ik houd die altijd slecht bij.