Zinloos,maar errug leuk

vbimport

check deze siteā€¦ http://www.kanariepiet.com
Staat boordevol met info over van alles en nog wat :stuck_out_tongue:

Is dit leuk :confused:

Deze mag van mij dicht

het is niet leuk heeft niks of iets met cdfreaks te maken dus van mij mag ie dicht !!!

LOL echt leukā€¦zeker weinig mensen met humor hierā€¦
ik vind het echt wel een vette siteā€¦

is ie leuk :slight_smile:

een site om nu toe te voegen aan favoriten
boorde vol informatie en nuttige dingen voor de toekomst
thx was ik al lang achter aan het zoeken
:slight_smile:

HAHAHA LOL :slight_smile: Totaal niet wat je verwacht :slight_smile:
heb m meteen aan die informaticaleraar van me gegeven; die is penningmeester van een vogelvereniging :slight_smile: (genaamd: ā€˜De Kanarievogelā€™) :slight_smile:

LOL! :cool:
Net zoals [b]Hoelang is een Chineesā€¦[/b]

Originally posted by jpschadde
die is penningmeester van een vogelvereniging :slight_smile:

penningmeester bij een vogelvereniging ? wat moet ik me daarbij voorstellenā€¦een pooier misschien

Originally posted by cum-a-lot

penningmeester bij een vogelvereniging ? wat moet ik me daarbij voorstellenā€¦een pooier misschien

LOLā€¦een tiepische cum-a-lot opmerking :slight_smile: maar wel leuk :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by xian
LOLā€¦een tiepische cum-a-lot opmerking :slight_smile: maar wel leuk :slight_smile: :slight_smile:

Precies zoals je het zegt; Slaat nergens op! :stuck_out_tongue:

mhhhhh zie de humor niet.

Maar idd dicht van mij

Van mij mag hij open blijven hoor, het is gewoon een zeer grappige URLā€¦

en tja, smaken verschillen :slight_smile:

Originally posted by Wookie
LOL! :cool:
Net zoals [b]Hoelang is een Chineesā€¦
[/B]

antwoord: 2x de helft :wink:

Originally posted by edje_007
[B]Deze mag van mij dicht

het is niet leuk heeft niks of iets met cdfreaks te maken dus van mij mag ie dicht !!! [/B]

Net of alles wat op dit forum staat iets met cdfreaks heeft te maken, en misschien zijn er mensen die je humor er wel van inzien.

dit is een van de weinige urls waarbij ik echt krom heb gelegegen van het lachen omdat hij gewoon mega flauw isā€¦dit is echte humor en dan zie ik niet in waarom mensen zitten te zeuren dat ie dicht moet?
mijn inziens word er niemand beledigd en is er ook niet veel illegaal aan.

Topics hoeven van mij nooit dicht :slight_smile: Dan kan je er niet meer op reageren als je nog wat toe te voegen hep :frowning: Alleen als het illegaal is closen natuurlijk :slight_smile:
Maar die vent is een Fries en hij ken njet praten en hij is echt een lulā€¦ ā€¦kreeg een 5.9 voor een website over die vereniging. Ik hem mailen; waarom. Antwoord terug: Er stond geen link en geen foto op. Ik weer mailen; die site mag niet online komenā€¦ ā€¦die site komt nu dus helemaal niet online, omdat ik 1 deeltje niet online wilde en ik had de background picture gemaakt :slight_smile:
MAarja; gewoon een pooier dus Cummiedude :stuck_out_tongue:

Edit:

xian post even laat als ik :frowning: bijna hetzelfdeā€¦ ā€¦kunnen er geen secondes bijgezet worden :slight_smile: van hoe laat het gepost is :slight_smile: ?

nice url :slight_smile:
en btw ut begint hier wel erg op tweakers.net te lijken :slight_smile:
Als je daar iets vraagt replyen ze meteen van: mag hier een slotje op? en als antwoord Use the search enzow. General Chat hoeft toch nix met cdfreaks te maken hebben? :slight_smile:

men pappie vondā€™t een goede site, hij is erg geinteresseerd in vogels, maakt daar vantijd zelfs speciale reizen voor

Originally posted by RMX

en btw ut begint hier wel erg op tweakers.net te lijken :slight_smile:
Als je daar iets vraagt replyen ze meteen van: mag hier een slotje op? en als antwoord Use the search enzow. General Chat hoeft toch nix met cdfreaks te maken hebben? :slight_smile:

Dat is wel een directe beledigingā€¦ met dat forum wil ik graag zo min mogelijk te maken hebben. De mensen daar zuigen ook behoorlijk om het maar ff kort samen te vatten. De arrogantie e.d. is daar niet te harden.
Probleem is dat daar zoā€™n wens wel ingewilligd wordt. Een ad/mod zegt daar OF (dat staat voor onzin forum, hetgeen ze gesloten hebben omdat ze het niet vonden passen bij hun intelligentie) en case is closed. Heb je als user 2x zoiets gepost wordt je gebannedā€¦
Maar aangezien we er op dat punt nix mee te maken willen hebben (op meerdere punten wel) is het een reden te meer om dit topic open te latenā€¦

Originally posted by poemel
[B]

antwoord: 2x de helft :wink: [/B]

Was geen vraag; ā€œHoelangā€ is zijn voornaam! :stuck_out_tongue: