Zijn wij nerds?

vbimport

Gisteren Fox Forum gekeken. Er was een jongen van 17 die al een internet bedrijf had en blablabla. Nou, iedereen aan de tafel vroeg of hij een " nerd " was. Is dat nou het beeld dat mensen van een computeraar hebben? Ik bedoel, iemand die viool speelt is toch ook geen nerd of iemand die altijd in de sportschool zit? Het is toch maar een hobby????

Dit is een serieuze topic want ik wil anderen hun menign wel eens horen

Als je dit een serieuze topic vind, dan ben je inderdaad een nerd. Ik zelf vind niet dat je dan een nerd bent, maar wat maakt het uit, ik kan me er niet druk over maken.

waarom ben IK nou een nerd als ik dit een serieuze topic vind? Wat is dat nou voor een zaadreply.

Als je goed oplet jojk, zie je dat er een knipoogje bij staat, dus niet serieus bedoeld, waarom vind je het zo belangrijk of mensen je een nerd noemen, wat kan jou dat boeien ?

Het kan me ook weinig schelen maar ik vroeg het me gewoon af :

de een verzamelt postzegels, de ander speelt hockey en de ander computert. Waarom zijn de computeraars dan in de " volksmon " eigelijk de NERDS ?

Misschien door Bill Gates. Slungelig mannetje, brilletje, scheidinkje. Het beeld dat men heeft van een nerd.

Ik wil ook een NERD zijn als ik ook zoveel geld krijg.

maar misschien kijken leken wel op tegen NERDS die denken dat je dan van een andere planeet komt dus je moet je gevleid voelen NERD

Dutch: Serious Questions & Answers ???

Volgens mij is het beeld van een NERD iemand die schaakt en uren achter zijn PC zit…

Dus als je niet schaakt is er geen probleem hé…

NERDS zijn mensen die op een: Serious Questions & Answers forum van die achtelijke vragen stellen en er op ingaan!

Shit dan ben ik ook een NERD

The MAzTER

nurds zijn mensen die nooit ne keer kunnen genieten van het leven dat zijn nurds!
ik ken 2 strevers uit men klas en die leren hun kappot en kleden zich als een nurd en komen nooit ne keer buiten!dus die genieten totaal niet van het leven!!!DAT zijn nurds
OK ik kom de laatste tijd ook niet veel meer buiten met dat fijn gedoe van burnen en AA+SoA je weet wel het zwaar geld verdienen
maar volgens mij zijn NURDS mensen die zich nooit amuzeren

volgens mij is nerd gewoon een scheldwoord

da is wat ik denk

nee wij zijn geen nerds, want cds kopieren is illegaal en daar moeten nerds nix van hebben…
en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga regelmatig uit en heb een vriendin, volges mij geld dit niet voor nerds

Programmeer al jaren en zit nog langer intensief achter de computer. Hoofdcomputer gaat aan als ik wakker word en uit als ik slaap (dit alleen omdat ik niet kan slapen als mijn computer aanstaat).

Heb VEEL kennis over computers. Maar heb ook een “leven”. Ga ook uit etc. etc.

Als mensen me een nerd vinden, what the fuck. Dat is hun probleem. So be it. Je bent wie je bent. Je wordt pas zielig als je je wat van anderen aantrekt.

verkeerd gepost? ----> DUTCH SQ&A

Laat ik nu een artikel vinden over dit onderwerp

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10916

Best amusant…

Da_Taxman

“Computernerds; Het woord dat klootjesvolk gebruikt om de nieuwe yuppen in een hokje te drukken, terwijl het eigenlijk dood ordinaire afgunst is…”