Zijn jullie wel eens bedrijgd?

Jaahaa… je mag in dit godvergeten land pas gearresteerd worden als er daadwerkelijk een vergrijp heeft plaatsgevonden.

Wat een ontzettende handige wet om laffe agentjes zoet te houden.

Ik weet absoluut niet wat ik zou doen in zo’n geval dat ik bedreigd wordt ; als er iets bij is waar jij op dat moment geen absolute macht over hebt (een of ander wapen of 50 vrienden van de persoon die je bedreigt) dan zou ik waarschijnlijk behoorlijk in mijn broek schijten.

Wat ik niet echt snap is waar al dat geweld zo voor nodig is. Ik wordt ook wel eens ontzettend kwaad als ik in mijn omgeving iets ontzettend stoms of zo zie doen (verkeer bijvoorbeeld) , maar om nou gelijk te denken dat ik die persoon ga afknallen of neersteken , dat wil er bij niet echt in.

Laatste tijd neem ik een digitale camera mee op weg naar het werk. Je komt nogal wat gekken tegen op de A2. Ik heb al een stuk of 10 plaatjes geschoten van “aardige” verkeersovertredingen. En iedereen gedraagt zich opeens poeslief als ze zien dat er een foto van gemaakt is.

Nu maar wel hopen dat ik niet toevallig die geflipte persoon tegenkom waarvan de klik in de camera de druppel was die de agressieve gestressde emmer deed overlopen , dat kon me wel eens mijn auto of mijn gezicht kosten.

Ik denk dat als ze aan de mensen zitten die ik liefheb dat ik ook wel eens kon gaan “knappen”. Ik heb er eens met een fles op zijn kop geslagen en ben eens met een hooivork aan de wandel geweest. Beide wapens werden niet echt gewaardeerd door de tegenstander.

Bedrijgd? hmm, nooit, gelukkig
Ik woon in een rustig dorpkje, en er is (bijna) geen criminaliteit, goed geregeld, in een iets grotere stad naast ons, wonen een heleboel turken (verhouding turken/nederlanders is ongeveer 1:1) en ik weet niet of het daardoor komt maar daar moet je wel oppassen wat je zegt, anders heb je zo de hele meute achter je aanzitten :mad:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Jaahaa… je mag in dit godvergeten land pas gearresteerd worden als er daadwerkelijk een vergrijp heeft plaatsgevonden.

Wat een ontzettende handige wet om laffe agentjes zoet te houden.

Ik weet absoluut niet wat ik zou doen in zo’n geval dat ik bedreigd wordt ; als er iets bij is waar jij op dat moment geen absolute macht over hebt (een of ander wapen of 50 vrienden van de persoon die je bedreigt) dan zou ik waarschijnlijk behoorlijk in mijn broek schijten.

Wat ik niet echt snap is waar al dat geweld zo voor nodig is. Ik wordt ook wel eens ontzettend kwaad als ik in mijn omgeving iets ontzettend stoms of zo zie doen (verkeer bijvoorbeeld) , maar om nou gelijk te denken dat ik die persoon ga afknallen of neersteken , dat wil er bij niet echt in.

Laatste tijd neem ik een digitale camera mee op weg naar het werk. Je komt nogal wat gekken tegen op de A2. Ik heb al een stuk of 10 plaatjes geschoten van “aardige” verkeersovertredingen. En iedereen gedraagt zich opeens poeslief als ze zien dat er een foto van gemaakt is.

Nu maar wel hopen dat ik niet toevallig die geflipte persoon tegenkom waarvan de klik in de camera de druppel was die de agressieve gestressde emmer deed overlopen , dat kon me wel eens mijn auto of mijn gezicht kosten.

Ik denk dat als ze aan de mensen zitten die ik liefheb dat ik ook wel eens kon gaan “knappen”. Ik heb er eens met een fles op zijn kop geslagen en ben eens met een hooivork aan de wandel geweest. Beide wapens werden niet echt gewaardeerd door de tegenstander.

[/B]

Een digitale foto is geen bewijs. Denk dus niet slim te zijn en de fotos naar de smeris te brengen…

Observer leuke verhaaltjes. MEER voor het slapen gaan. plzzz

Hmmmz ja die ervaring deel ik ook. Ik ben heel wat keertjes bedreigd en heb ook veel ruzie gehad. Neej ik ben geen troublemaker… ik schijn nogal aantrekkingskracht op dat soort figuren te hebben.

Wat zoal? Achtervolgingen door 20 man met messen omdat ik krantenbezorger in hun wijk was en dat niet mocht (en waar moet dat op slaan???), heel wat aanvallen zonder reden in de lokale discotheek (gewoon iemand die je totaal niet kent begint te duwen in de hoop dat je reageert en het op ruzie uitkomt).
Verder was de middelbare school nogal errug. Onze school zat vol met veeeeeeeeeel gabbers (sorry voor als er ook gabbers zijn die zich normaal gedragen) die het leuk vonden niet gabbers (zoals ik dus…) met een hele meute flink wat klappen te verkopen. Gelukkig was mijn groep vrienden ook niet zo klein… vaak kwamen we uit school gefietst en was het weer eens raak… er stond weer eens een groepje voor de school een “prooi” op te wachten… (mij hebben ze nooit gehad, maar een toenmalige goede vriend van me hebben ze het ziekenhuis ingeslagen, net zoals een politieagent en een meisje van 12… gelukkig zitten nu enkelen van hen vast)…

En dan ben ik nog wel door anderen bedreigd… zoals junks enzow…

Conclusie: het alom bekende verhaal van de gewone mensen en de troublemakers… grrr ik haat al dat geweld maarja… nothing 2b done about it schijnt het… (wat ik zo hoor van mensen die vaak in de populaire discotheken hangen wordt het alleen maar erger en erger…)

slechte zaak :frowning:

Originally posted by Totibbs
[B]

Observer leuke verhaaltjes. MEER voor het slapen gaan. plzzz [/B]

Totibbs, jij ziet dit als een verhaaltje die uit de duim is gezogen? of lees ik jouw vraag verkeerd?

Ongelukkige wijze is het gebeurt, het opschrijven is moeilijker dan het gewoon vertellen en meemaken.

Ik ken hellaas te veel geweld, dat heb je nu eenmaal als je werkt bij een JC en je portier en dergelijke bent
Ik werkte bij een JC in Almere, menig persoon begrijpt (hellaas) dan wat ik bedoel. Ik merk hier veel agresie en geweld(hellaas).

Gegroet

The Observer

het is gewoon leuk om te lezen. Als een verhaal. Als je er echt staat is het natuurlijk ernstig.
En ik geloof niet dat het uit de duim is gezogen.

Doe je best met het opschrijven!

Originally posted by Totibbs
[B]het is gewoon leuk om te lezen. Als een verhaal. Als je er echt staat is het natuurlijk ernstig.
En ik geloof niet dat het uit de duim is gezogen.

Doe je best met het opschrijven! [/B]

Ok

Er zijn wel meer mensen die lichtelijk vreemd op kijken als ik dit zo vertel, bijvoorbeeld dat ik een heuse moordenaar en kinderverkrachter ken (ben er niet trots op) dat kunnen veel mensen ook niet geloven en accepteren.

Soms denk ik ook dat het gedroomd is maar dan spreek ik weer eens met me goede vrind bij de politie(ja goede vrind ken ze broer ook en die heeft een bar waar ik wel eens kom) en die meneer ondersteund mijn verhaal dan weer en dan weet ik dat het toch echt was.

Kijk als ik vertel dat ik een vriendin heb gehad(ja gehad) die zelfmoord heeft gepleegd en ik haar heb proberen te redden, dat snappen veel mensen ook niet, dat ik daar zomaar over durf te praten

o even tussen door die vriendin is een week na de poging overleden, haar hart is gewoon blijven staan.

dus kijk je gelooft het of niet maar speel er niet mee,
ik zie jouw opmrk. als gewoon nieuwsgierig.

dus no panic lets be happy

Cheers friends

The Observer

Originally posted by Observer
[B]
ik zie jouw opmrk. als gewoon nieuwsgierig.

dus no panic lets be happy

Cheers friends
[/B]

nu je het zegt, nieuwsgierig is het goede woord. Ik kon er zelf niet opkomen :frowning:
maar ik ben nu wel happy:)

neuh
ze zijn allemaal bang voor mij enzow :wink:

neehoor, ik lul me er altijd onderuit
ik ben nie z’on ruzie schoppertje

nou ik ben nog nooit bedreigd. Komt misschien omdat ik nog niet zo lang leef :slight_smile:

Originally posted by Mattel007
[B]

rofl, ik heb dat al gehad :stuck_out_tongue: [/B]

Ja, daar wordt je toch doodziek van?
Dan doe je netjes aangifte ergens van, en dan draait het erop uit dat JIJ de boete aan je reet krijgt.

maar aan de andere kant ben ik zelf al 50 keer aangehouden door de politie voor rijden zonder helm (doe ik overigens wel voorzichtig) en nog geen enkele bekeuring.

Was mijn vriendin thuis aan het brengen en had maar 1 helm beschikbaar, dus zij de helm op… simpel.
Wordt ik aangehouden, ik mocht doorrijden mits ik voorzichtig was, want hij vond het wel galant van me dat mijn vriendin de helm op kreeg. :wink:

Ander verhaal:
Mijn teamgenoot (voetbal) kreeg er ook een omdat hij aangehouden werd voor teveel lawaai.
D’r reed op dat moment precies een scooter langs (met gele plaatjes) met DRIE!!! man erop en alledrie zonder helm.
En de politie DEED gewoon niets. (waren te druk met schrijven)
Hij zegt tegen ze:“Moet je die niet aanhouden?”
“Dat is al de 80ste die zonder helm hier langsrijd en volgens mij rijd hij nog te hard ook!”
[politie]: “Wat moeten we daar aan doen dan?”
[hij]:“Nou, je hebt toch een pistool aan je riem hangen? Schiet ze voor hun ballen, die kut apen”
Die gosers op de scooter waren toevallig getint, en een van die agenten ook, dus die vatte het persoonlijk op en begon te ouwehoeren.
Dus zij zei wat (wat precies weet ik niet) maar hij retourneerde haar opmerking met een opmerking in de trend van:“Ach, gaat je werk GOED doen, doos!”
En dat was NET iets te veel van het goede.

Sja

Ik was aan het voetballen en ik schopte iemand neer. Kreeg ik opeens 30 man om me heen uit het publiek. 1 Jongen pakte me midden op het veld bij mijn nek beet. Die heb ik toen maar van me af gedrukt.

De return bij ons had ik ruzie met hun trainer, die zou mij ook wel ff slaan. Maar in de kantine durfte hij niet meer.

En ik ga wel naar uitwedstrijden van SC Heerenveen. Staan veel stoere jongetjes onder het motte “een grote bek achter het hek”

Maar klappen heb ik nooit gehad

Als je van die gasten tegenkomt die al iets uitstralen van…die gaan we es ff molle…dan kijk ik altijd gewoon beetje agressief seiko uit men ogen en dan walke ze meestal wel door hehehe :cool: :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
… ik schijn nogal aantrekkingskracht op dat soort figuren te hebben…

Jij ook al??

Ik heb ook altijd vage figuren die ik niet ken, en die op me afkomen…
Dan denk ik van Godver, daar gaan we weer.
Op school ben ik in de eerste wel is het pispaaltje geweest, maar in de tweede was ik ineens een heel ander persoon :confused: die niet meer bang was voor ruzie of klappen… De jongens die mij vroeger wel een een klap gaven (niet op mijn bek), waren nu mijn vrienden en moest ik nu opeens helpen als ze ruzie hadden met anderen…

Zo zie je maar dat dingen kunnen veranderen. :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Als je van die gasten tegenkomt die al iets uitstralen van…die gaan we es ff molle…dan kijk ik altijd gewoon beetje agressief seiko uit men ogen en dan walke ze meestal wel door hehehe :cool: :stuck_out_tongue:

Precies, Ik kijk dan ook altijd zo, en dan moet je ze recht in de ogen aankijken. Zie je ze meteen de andere kant opkijken…

Zeg HoofdloZe heb je mijn dimmetje al verstuurd?? :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
[B]

Precies, Ik kijk dan ook altijd zo, en dan moet je ze recht in de ogen aankijken. Zie je ze meteen de andere kant opkijken…

Zeg HoofdloZe heb je mijn dimmetje al verstuurd?? :slight_smile: [/B]

Je dimmetje is…uhhh onderweg…zal em 2nite o de ost gooien…
(rara welke toets het niet doet en welke hekje het niet doet om af te sluiten…grrrrrrrs

Ehm,

de ‘q’ denk ik?? :smiley:
k dan, dan zie ik hem wel verschijnen…

Originally posted by phrozeman
[B]Ehm,

de ‘q’ denk ik?? :smiley:
k dan, dan zie ik hem wel verschijnen… [/B]

hehehe nee het is de letter ! :wink:

Zit geregeld bij ons in de buurt in een engelse kroeg. Was daar laatst een pilsje aan het vatten met een vriend van me en we hadden gewoon LOL…Ineens springt me daar een lekker, half bexopen engels mokkel om me nek…We hebben een tijdje lol todat vriendje vind dat ik zijn vriendin aan het versieren ben…Vriendje veel alcohol op en ook agressief…wil gaan slaan alleen m’n m8 lapt 'm pootje…:slight_smile: Gast helemaal overde rooie en wil ons beide slaan…Gast haalt uit, ik draai 'm z’n arm op z’n rug en lever 'm af bij de barman…

Soms kan praten gewoon niet en dan moet je 'm rustig duidelijk maken dat ie fout zit :wink:

BTW: Alcohol maakt meer kapot dan lief is…:slight_smile:

Originally posted by sies
[B]Zit geregeld bij ons in de buurt in een engelse kroeg. Was daar laatst een pilsje aan het vatten met een vriend van me en we hadden gewoon LOL…Ineens springt me daar een lekker, half bexopen engels mokkel om me nek…We hebben een tijdje lol todat vriendje vind dat ik zijn vriendin aan het versieren ben…Vriendje veel alcohol op en ook agressief…wil gaan slaan alleen m’n m8 lapt 'm pootje…:slight_smile: Gast helemaal overde rooie en wil ons beide slaan…Gast haalt uit, ik draai 'm z’n arm op z’n rug en lever 'm af bij de barman…

Soms kan praten gewoon niet en dan moet je 'm rustig duidelijk maken dat ie fout zit :wink:

BTW: Alcohol maakt meer kapot dan lief is…:slight_smile:
[/B]

heheh mee eens…altijd makkelijk als ze al flink kort van de alcoholische versna eringen zijn! :stuck_out_tongue: