Andere verhaal
Avondje zaaldienst
Ben in een zware discussie verwikkeld omtrent racisme met een Antilliaan, die discussie kunnen erg zwaar worden.
Begint me collega me te roepen, er was wat gebeurt in zijn hoekie.
Zie ik een vrouw met een lichtelijk buil en bloed op haar kom, notitie blank.
Ik denk bij me zelf, stront aan de knikker.
Mens was zwaar bezopen plus andere rotzooi, beschuldigd de hele club van verraad, roept haar vriendje, was ook zwaar bezopen plus andere rotzooi.
Ik kijk me collega aan en we besluiten op dat moment wat we doen, hoe weet ik ook niet, doen we gewoon, hij de vrouw ik de man, uoh.
Sta ik tegenover die man, (was zwaar bezopen plus andere rotzooi) en die is van plan om de hele tent af te breken.
Praten en gerust stellen is altijd het belangrijkste, dus ik praten en hem kalmeren, gaat ook best goed.
Allen het is zo lastig iemand rustig te krijgen(die lichtelijk racistisch is) terwijl er achter je een kleine 10 man + vrouw van Surinaamse hem staan uit te dagen.
Grijpt die man naar ze tas (probeerde ik eigenlijk al de hele tijd te pakken te krijgen) en steekt zijn hand er in, op dat moment denk je maar aan een ding -Ã >> Kut
Ik schiet naar voren (ik ben geen licht gewicht) en we duiken door de deuren(richting kantoor)(beide deuren hebben het niet overleefd) tas vliegt de gang in, ik boven op die vent en wat doet hij, hij gaat knock out (drank en drugs gaan niet samen).
Ik probeer over eind te komen, krijg ik opeen een kleine 55 kg in me nek, de vrouw(where de fuck did she come from).
Een zwaar rol partijtje en opeens zit ik boven en staan er 2 agente naaste me(???)
Heel cool zegt mijn vriendelijke vriend(ik ken de agente gelukkig een beetje) “Wij nemen het wel over vriendâ€(met zware stem)
En zo kwam het eigenlijk toch nog goed.
Wat was er gebeurd met de vrouw, weet ik ook niet, laten we zeggen zij was gevallen.
Hoe kwamen ze binnen, weet ik ook niet, ik deed de deur niet en kwam zelf net binnen en raakte gelijk in gesprek met iemand.
Wat had die vent met ze tas, op precies te zijn een kleine 38 of zoiets.
Ik wat hart kloppingen, last van me rug en een lichtelijk gekneusde pols.
Vrouw had een hersenschudding en de man 2 gekneusde ribben en een gebroken tand.
Ach ik ben gelukkig niet bang (zoals ik al zei)
Hey man ik ken zelfs een echte moordenaar (plus kinderverkrachter)
Gegroet
The Observer