Zijn jullie wel eens bedrijgd?

vbimport

Deze topic heb ik ff gemaakt, omdat ik de laatste tijd steeds vaker bedrijgd wordt. Soms gewoon met woorden, maar steeds vaker met wapens (vooral messen).

Dit komt waarschijnlijk omdat ik bijna overal schijt aan heb, en altijd grote bekken terug geef.

Laatst fietste ik op het fietspad, kwam er een gozer op een scooter met een vaart achter me rijden, maar ik liet em er niet door want die klootzak mocht niet op het fietspad rijden, dus hij begon te schelden, en ik gaf een grote bek terug, trekt die leipo opeens een mes en haalt naar me uit, hij miste mijn arm, maar raakte wel mijn jas. Hij zei: volgende keer gaat ie wel raak. :frowning:

(dit is pas verhaal 1 van 12 ofzoiets…)

BTW. die gozer was jonger als mij, maar wel wat aggresiever.
Hebben jullie ook wel eens van die Mesgrijpende zieltjes gehad??

Tijdje terug kwam ik nadat ik met m’n collega’s nog wat gedronken had op vrijdagavond terug van m’n werk en ik fiets dus naar huis…Springt er opeens een gast vol voor m’n fiets en zegt dat ik 'm ff naar een bepaalde wijk moet brengen waar ik 10 minz geleden langs ben gekomen…IK zeg tegen die gast van je kunt me wat, je loopt maar lekker verder…Hij zegt eerst van ik mep je in mekaar dusik van kom maar…Hij trekt daarop een mes van minstens 15 cm en voordat ik het weet heb ik een mes op m’n keel…Heb toen maar besloten om hem te brengen :frowning:

Een wijs besluit :slight_smile:
Die gast bij mij trok volgens mij 1 of andere dolk, later hoorde ik van een kameraad, dat hij die gozer wel kende, en dat ie supergek is, en altijd een mes bij zich heb…

Fijne vent :frowning:

Kreeg een keer ruzie in een discotheek met een jongen die een meisje sloeg dat ik goed kende, toen sloeg ik die jongen neer, en toen we later naar buiten gingen stond die kerel daar te w8ten, en een uur later zat ik in het ziekenhuis met een messteek in mijn zij.

Zielige mensen, die wapens nodig hebben om te vechten.

Ik ben een keer door een truk voor mijn bek geslagen omdat hij zei dat ik hem had uitgescholden voor “zwarte” of zoiets

Dat was dus helemaal niet waar want ik was gewoon aan het voetballen met een paar jongens.

Ik ben ook een keer door diezelfde gast op mijn rug geslagen met een balk maar toen was ik nog maar klein (10jaar ofzo)

Voor de rest ben ik nooit echt bedreigd door iemand met wapens gelukkig. Ik zoek het geweld ook niet op, ik ga het uit de weg…

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik ben een keer door een truk voor mijn bek geslagen omdat hij zei dat ik hem had uitgescholden voor “zwarte” of zoiets

[/B]

een truk?? :slight_smile:

Ik zoek het geweld ook niet op, ik ga het uit de weg…

Ja, maar ik zoek het ook niet op, en toch gebeurt het telkens weer…

ik zoek het ook niet op, maar als vrienden ruzie hebben dan loop ik niet weg en als iemand ruzie zoekt dan ga ik hem niet uit de weg.
En als ze meisjes gaan slaan zijn ze bij mij helemaal verkeerd.

Ik lul ze er meestal uit maarja soms lukt dat niet helemaal :slight_smile:

nee ik ben nooit bedrijgd geweest. Ik kan me nog vaag herinneren dat ik met 2 vrienden over straat liep, we waren 10 ofzo, en toen liep er in ene een vent achter ons die zei zoiets van:’’ Kijk es’’ en toen trok ie een mes. Gellukkig had 1 van die 2 vrienden de deur al open, dus we konden makkelijk vluchten. Wel eng trouwens, maar nu ik er over nadenk was dat mes van folie ofzo. iig die gozer (geen turk maar een NLer) had het slecht getimed want we waren gouw binne :slight_smile: en hij stond nog op een afstandje. Die dag was het wel eng. maar hij zei enkel:’’ Kijk es’’ en dat mes zag er dus niet echt gevaarlijk uit. Het is imidels 6 jaar terug. En sinds dien heb ik die gast nooit meer gezien. Bang ben ik dus niet meer. Iig niet meer dan als het niet zou zijn gebeurd.

niemand durft mij te bedrijgen met mijn connecties bij de russische maffia:cool:

nope

Bedreigd? Nee, maar wel vaak ruzie met mensen op de snelweg die te lang links blijven rijden.

rofl meer dan eens , hoe denk je 't komt dat ik al een strafblad heb :stuck_out_tongue:

Bedrijgd, de laatste tijd niet echt meer, ga ook niet meer zo veel uit en dergelijke dingen.

Maar ik heb 3 jaar bij een jongeren centerum gewerkt, en toch wel enige keren bedrijgd geweest.
Met een pistol, een mes, gewoon vuisten of andere lichaamsdelen en natuurlijk veel woorden weinig daden :slight_smile:
Heb me er eigenlijk altijd wel uit gered doordat ik niet bang ben voor de dood, zei gewoon tegen zo een gast of meisie iets van :
“Wees snel heb nog een andere afspraak”
Staan ze daar :slight_smile:

Ach als ge het wil weten heb nog wel een paar leuke verhaaltjes.

Gegroet

The Observer

Ach als ge het wil weten heb nog wel een paar leuke verhaaltjes.

Nou, laat maar horen.

heb een keer last gehad van een bedrijging maar tsja die jongen kwam er slechter af dan ik moet je maar geen problemen zoeken met iemand die al bijna 12 jaar aan judo doet he maar goed laatste tijd hoor je en lees je veel over dit onderwerp

Originally posted by VVLI - Tang
[B]

Nou, laat maar horen. [/B]

OK

Stond eens een keer bij de deur, portier spellen, best lollig werk.
Had mijn handjes een beetje vol met lastige dames die 2.50 te veel geld vonden om binnen te komen.
Maar ja ik stond bekend als lastig, dus de dames kwamen er niet in, staat er opeens een dame tegen over me (ik zal even niet over afkomst gaan zeiken).

Deze dame was lichtelijk pissed off en had het vast koud.
Zegt tegen mij iets in de trend van; “laat me er langs eikel”
Waarop ik natuurlijk simpel zei van; “Nope”
[zij] “Ik mot me vriendje hebben”
[ik] “hellaas maar wie is je viendje”

Trekt zij daar zo een vlinder mes en begint er als een gek voor mijn neus mee op en neer te zwaaien.

Ik zeg; “wacht even ik ben je vriendje niet anders wist ik het wel”
[Zij] :confused:
[ik] (ze was niet lelijk)“Kijk schoonheid als we nu eens rustig er
over praten, is makkelijker dan gelijk mij hier neer te steken,
heeft namelijk toch geen zin want dood gaan zal ik toch
nooit”
[zij] :confused: “hoe bedoel je”
[ik] “Welk gedeelte”
[zij] “dat ik zal nooit dood gaan”
[ik] “kijk het is zo, god wil mij niet want die weet dat als ik daar
boven kom dat ik eens even er een groot feest van ga
maken, als je bgrijpt wat ik bedoel, de duivel wil mij ook niet,
want als ik bij hem langs kom schop ik hem van ze troon af,
snappie en meneer dood himself weet dat ik het overneem
van hem en dat ik er een lollige boel van maak, snap je”
[zij] “Je bent gestoord”
[ik] “ik ben een konijntje”

zij schiet in de lach, waarom weet ik ook niet en nodigt mij uit voor een drankje, werd van een bedrijging tot een zeer leuke avond al zeg ik het zelf.

ok misschien was er wel iets meer gezegd maar eigenlijk is het kort verteld zo gebeurd

zal er nog een tikken ben zo terug.

The Observer

Andere verhaal

Avondje zaaldienst
Ben in een zware discussie verwikkeld omtrent racisme met een Antilliaan, die discussie kunnen erg zwaar worden.
Begint me collega me te roepen, er was wat gebeurt in zijn hoekie.
Zie ik een vrouw met een lichtelijk buil en bloed op haar kom, notitie blank.
Ik denk bij me zelf, stront aan de knikker.
Mens was zwaar bezopen plus andere rotzooi, beschuldigd de hele club van verraad, roept haar vriendje, was ook zwaar bezopen plus andere rotzooi.
Ik kijk me collega aan en we besluiten op dat moment wat we doen, hoe weet ik ook niet, doen we gewoon, hij de vrouw ik de man, uoh.

Sta ik tegenover die man, (was zwaar bezopen plus andere rotzooi) en die is van plan om de hele tent af te breken.
Praten en gerust stellen is altijd het belangrijkste, dus ik praten en hem kalmeren, gaat ook best goed.
Allen het is zo lastig iemand rustig te krijgen(die lichtelijk racistisch is) terwijl er achter je een kleine 10 man + vrouw van Surinaamse hem staan uit te dagen.
Grijpt die man naar ze tas (probeerde ik eigenlijk al de hele tijd te pakken te krijgen) en steekt zijn hand er in, op dat moment denk je maar aan een ding -Ã >> Kut
Ik schiet naar voren (ik ben geen licht gewicht) en we duiken door de deuren(richting kantoor)(beide deuren hebben het niet overleefd) tas vliegt de gang in, ik boven op die vent en wat doet hij, hij gaat knock out (drank en drugs gaan niet samen).
Ik probeer over eind te komen, krijg ik opeen een kleine 55 kg in me nek, de vrouw(where de fuck did she come from).
Een zwaar rol partijtje en opeens zit ik boven en staan er 2 agente naaste me(???)
Heel cool zegt mijn vriendelijke vriend(ik ken de agente gelukkig een beetje) “Wij nemen het wel over vriend”(met zware stem)

En zo kwam het eigenlijk toch nog goed.

Wat was er gebeurd met de vrouw, weet ik ook niet, laten we zeggen zij was gevallen.
Hoe kwamen ze binnen, weet ik ook niet, ik deed de deur niet en kwam zelf net binnen en raakte gelijk in gesprek met iemand.
Wat had die vent met ze tas, op precies te zijn een kleine 38 of zoiets.
Ik wat hart kloppingen, last van me rug en een lichtelijk gekneusde pols.
Vrouw had een hersenschudding en de man 2 gekneusde ribben en een gebroken tand.

Ach ik ben gelukkig niet bang (zoals ik al zei)
Hey man ik ken zelfs een echte moordenaar (plus kinderverkrachter)

Gegroet

The Observer

ben eenmaal bedreigd door een Antilliaan.
Ik was de hond van mijn tante aan het uitlaten (berner sennerd) en die kerel staat maar aan mijn Puch te prutsen.
Ik loop naar hem toe en vraag wat hij moet.
“Mooie brommer” zegt ie.
Dat ding viel van ellende uit elkaar, dus ik snapte het niet.
“Hoe hard rijd hij?”
“Mwa, gangetje of 70”
“Laat mij rijden man”
“Nee ik heb geen sleutels bij”
Hond van me tante gaat een beetje aan hem snuffelen, kerel schiet gelijk in de stress:“Haal die hond weg of ik mol 'em!!!”
Ik zeg:" ten eerste is het een zij, en ten tweede wordt er niemand gemold"
Waarop hij gevat zegt:“Als je me binnen 5 seconden geen sleutels geef van dat ding dan schiet ik je kop eraf”, en hij haalt een pistool te voorschijn"
Nou zie ik snel of het een balletjes pistool of een luchtdruk pistool is, maar ik kon geen kenmerken vinden dat-ie nep was.
Dus ik weer zeggen dat ik de sleutels niet heb.
Moest ik mijn zakken leeghalen en alle sleutels die ik bij had proberen op het slot.
Goddomme, wat scheet ik in mijn broek op dat moment.
Hij zegt:“Ga de sleutels halen, NU! En je bent binnen 1 minuut terug”
De lul, ik ben naar boven gegaan (flat van mijn oma, was toen net een week overleden, en we zaten daar de spullen te verdelen die ze heeft nagelaten) en dus never nooit niet meer teruggekomen.
Politie gebeld, beschrijving gegeven… “Oh, maar die kennen we!” hoor ik aan de andere kant van de lijn.
Dus ik weer tegen hun uit me naad:“Zou je hem niet eens op gaan pakken dan?”
Kreeg ik bijna een boete voor belediging van ambtenaar in functie.

Originally posted by The Sorcerer

Kreeg ik bijna een boete voor belediging van ambtenaar in functie.

rofl, ik heb dat al gehad :stuck_out_tongue: