Zijn hier ook motor rijders?

vbimport

heb geen motor…

zit liever droog

[This message has been edited by VDH (edited 29 June 2000).]

Ben helemaal gek van snelle motors dus vroeg me eigen eens af of er nog meer freakers zijn…

Mijn motor

Greetz

Madmax

tot voor kort GSXR1100
nu aan het sparen voor de GSXR750

greetings
scooby2

mot nog steeds op voor mijn motorrijbewijs…na de zomer gaan we maar eens informeren

Kan ik volgend jaar of zo ook meelullen over welke motor ik heb…

Een motorrijbewijs heb ik nog niet, maar motor rijden doe ik wel geregeld, er is niks lekkerders als van 0-100km’/u in een paar seconde, en crossen met die dingen is ook superlachen, doet alleen best pijn als je op je muil valt…

Ja zeker heb ik een motor !! Er is niets lekkerder als met lekker weer even “uitwaaien” op een motor.
Ik rij een Aprilia AF1 Furura 125cc, een lichte motor maar toch behoorlijk pittig. En het overheerlijke gejank van een 2tact machine…daar kunnen de meeste grotere jongens niet aan tippen…

voor een foto moet je kijken op http://home.plex.nl/~coppers/ en dan in de map pictures (onderaan staat de motor)

(Hoe moet ik foto’s bij een topic plaatsen?)

M’n laatste motor was een BMW600.
Heb hem in de prak gereden, snik.

Ben nog niet oud genoeg
Kon ik maar motor rijden snik snik
Moet het doen met m’n nieuwe Giant boulder alu shock mountainbike 2001

[This message has been edited by Mess (edited 30 June 2000).]

Ben druk aan het lessen.
23/8 examen als alles goed gaat.

Nog suggesties voor een mooie motor tussen de 8.000 en 10.000 gulden (tweedehandsje). De bovenste ziet er wel stoer uit…

Da_Taxman

Ja ik rij op en yamaha xj 700 maxim

Da_Taxman wat voor motor zoek je? Moet je er een hebben voor licht rijbewijs of ben je meteen zwaar aan het lessen?
Ik denk dat die Honda op het plaatje wel iets meer kost als 8000-10000 gulden…motoren zijn superduur als er veel plastic aan zit
Voor een onderhoudsarme motor moet je gewoon een Honda CBR600 F pakken van 1994 (dan zit je rond de fl. 10.000,- . Maar dan moet je wel het zwaar rijbewijs hebben…zoniet mail mij een keer dan heb ik nog wel wat tips waar je op moet letten…
www.jarnojanssen.com

Ben ietsjes ouder dan 21 en mocht gelijk op zwaar lessen.

Ik hoop 23 augustus mijn rijbewijs te halen en dan genoeg gespaard te hebben voor een leuke motor. Alle tips zijn van harte welkom, maar het heeft geen haast omdat het toch bijna 2 maanden duurt voor het van toepassing zal zijn.

Alvast bedankt overigens!

Da_Taxman

Heb 'n Honda vf750c - Supermagna
Toch een pittig ding voor een chopper

BORN TO BE WIIIIIIIILD…

Nee ik ben een wannabe, maar wat wil je, ik ben 13

Een scootertje zal wel niet meetellen , maar ik ben een toekomstige motor rijder, maar ik ga volgende week eerst met mijn autorijbewijs beginnen.

Koeling: vloeistof
Tankinhoud:7 liter
Remsysteem:voor schijfrem, achter schijfrem
Katalysator:ja
Snelheid: 85km/h met standaard pijp zonder begrensers en de ring uit de koppeling

Bandenmaat:voor 130/60 x 13, 140/60 x 13
Gewicht: 89 kg
Bergruimte: helmcompartiment

[This message has been edited by Nice Guy (edited 04 July 2000).]

heb een afgekneppen kawasaki ER-5,

Mag nu wel rijden op een zwaardere motor, maar helaas, geld gebrek. Hij gaat trouwens toch nog 170 km/uur, als ik dan wordt gepakt, ben ik in ieder geval niet mijn motor kwijt.

http://go.to/f1game

Vandaag met de instructeur nog even bij een Motorshop binnengelopen.

Moet zeggen dat ik intussen toch wel erg gecharmeerd ben geraakt van de Suzuki Bandit S, in zwarte uitvoering natuurlijk.

Da_Taxman

Jah …ben motorliefhebber door en door…ja ook met koud weer en regen.
Heb een Suzuki sv650 s…is een v-twin, dus een overheerlijke roffel(lijkt een beetje op ducatie geluid)…uiteraard met andere demper.
Stuurt super scherp en accelereert verassend snel.
Dit is een foto van de motor als ie nog niet gevallen is…ben er vrijdag mee onderuit gegaan.

Oja…voor de liefhebbers, volg de link van het plaatje…bijzonder goede site!

jaaaaaaaaa,
gave fiets, als je dat afzet tegen zo’n scooterfrobeltje.