Zijn er meer mensen die hier last van hebben

vbimport

Vandaag kreeg ik een mailtje van een zekere Bart (UCD) met de volgende tekst:
<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Hoi,
Ik zag je email adres op cdfreaks staan… heb je belangstelling bij cd’s?
Ik kan bijna alles leveren, als je belangstelling hebt moet je even mailen dan stuur ik je de lijsten…

Ik hoor van je,

Groetjes,
Bart
u-bestel@gmx.net
<HR></BLOCKQUOTE>

Ik kreeg em in drievoud en juist dat stoort me, komt beetje opdringering over.
Nu is mijn vraag, ben ik de enige geweest of zijn er hier meer mensen die deze mail ontvangen hebben?

Da_Taxman

Ik heb ook zo’n mailtje ontvangen, zolang het bij dit ene blijft geef ik er niet zo veel om, maar hij moet me niet gaan bestoken met meel.

Ik heb al weer een gehad.
Ik had gereageerd dat ALS ik geinteresserd was ik dat wel zou posten op een forum hier.

Krijg ik gelijk een mail terug met de mededeling ‘Hier is het adres, ik heb … en met een abonnement is het nog goedkoper’

Ik heb nu iets minder vriendelijk weer een mailtje gestuurd. ALs het bij 1 mail was gebleven à là , maar drie keer ineens…

Ach we zullen wel zien hoe hij nu reageert…

Da_Taxman

Die Bart, is dat die goser die ze een hele tijd in dat huis hadden opgesloten ??
die krijgt verder geen aandacht meer he

Mij ook.

Ik haat( ) wanneer ze zo beginnen. Als ze zo klanten moeten ronselen. Amai zenne!

[This message has been edited by Mattel007 (edited 09 May 2000).]

Hij heeft mij ook een mailtje gestuurd.
Ik vind het ook een dommme(zielege)actie beetje iedereen mailen om klanten te krijgen.

Die Bartje denkt zeker dat ik lepra heb…geen mail >> houwe zo!!

Ik denk ga even kijken in m’n mailbox of er nog mailtjes waren nadat ik de reply had geplaats.
Wat denk je?
Had ook weer zo’n mailtje van bart ontvangen
met kijk op dit adres,neem abonnement dan alles nog goedkoper-anders trouwens ook.
Heb meteen z’n mail geblokt boycotten die gast

Grzz.
Mess

Hij heeft wel sorry gezegd nu

maar dit stond eveneens in zijn reactie:
<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
ik wou wat nieuwe klanten, maar geen zin om te adverteren om een site,
gevaarlijk ed.
<HR></BLOCKQUOTE>

Da_Taxman

Ik had ook net z’on mailtje gehad, dacht ik
Weet alleen niet of die van hem was
Maar dat zal wel

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Hij heeft wel sorry gezegd nu

maar dit stond eveneens in zijn reactie:
Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

lol tuurlijk, posten gevaarlijk maar mailen naar iedereen die post niet

lol, bij mij ook eens dacht ik, niet veel aandacht aan besteed = DEL simpele toestaanslag soms wel een minuut of twee lang inhouden door de vele shit enzo

Nou ik heb nog nergens last van en bij deze Bartje :

Ik ben niet geïnteresseerd in welke crap je me dan ook kan leveren.

Ik heb die mail ook gekregen en hij lag onmiddelijk in de vuilbak.
No shitty spam on my box

Ik heb hem ook gehad en er nog serieus op gereageerd, omdat ik dacht dat hij m’n post ergens op CD Freaks had gelezen. Daarin vroeg ik wie DivX kan leveren en daarom dacht ik dat hij daarop gereageerd had. Maar nu ik weet dat die gewoon loopt te spammen, waar ikzelf een hekel aan heb, gaat ie de gewoon bij de trash!

GR33TS, G@M3FR3@K

dealen doe je maar in de dealers forum!

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 10 May 2000).]

Zo, is die gozer heel dit forum afgelopen of zo! Ik ook al mail gehad, en hij zei dat ie een advertentie van mij gezien had waarin ik een dealer vroeg, die bestaat dus niet he! Nog liegen ook, zeg dan gewoon waar het op staat!

Volhens mij heeft hij ook niet door dat de meeste mensen die hij mailt zelf op de een of andere manier dealer zijn! Lulhannes

en ik heb 'm ook gehad … grr

ehehe Duke aan de illegale cdz

Greetz

SX
www.warezmaffa.cx

Is dat die bart van Big-Brother ? Daar heb ik toevallig nog een foto van dat hij met maurice ligt te rommelen in bed. Nu kunnen we die bart zijn foto toch publiceren ?
Spam en Bulk kunnen toch direct naar de trash, dat ruimt lekker op en scheelt een ritje naar de opticien. Wat een eikeltje ! Lachen hoor met zo’n dombo. Laten we met z’n allen wat bestellen bij die klanten snorder, misschien brengt het het dan ook nog bij je thuis ? OOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhh wat een …
.-=XiNiX=-.

Ja ikke ook een paar mailtjes van die gozer! Er zijn er zo’n 500 teruggegaan , dat soort dingen haat ik! Enne XiNiX pilletje ingenomen?
Greetz…