Zijn er hier nog AC/DC fans?

vbimport

Dat vroeg ik me af… zijn er nog AC/DC fans? Of kent egg helemaal niemand AC/DC meer? Ok ik weet dat het van voor mijn tijd is, maar ik ben er helemaaaaaaaaaaal gek van! Ik vind ze egg heeeeeeeel erg tof.

Ook hou ik wel van AC/DC-achtige groepen zoals Saxon, Accept, UDO enz enz.

Als iemand nog namen voor me heeft: graag… kheb binnenkort ADSL ofzow en dan moet ik toch ook gebruik maken van die bandbreedte.

Als jullie verder nog leuke AC/DC sites weten met bootlegs ofzow laat me het dan maar weten…

thanx!

ACDC, one of my favourites !!! Als je de kans hebt om een concert van hen te zien : zeker doen !!!
spijtig dat ik geen kabel of adsl heb, anders zou ik je wel wat kunnen doorsturen.

Greetz
Scooby2

ik ben eigenlijk niet echt voor hun muziek, maar af en toe zit er wel een goed nr bij dat toch wel ff blijft draaien :slight_smile:

Ik ben op 13nov 2000 naar een concert van ze geweest in Utregg… STEENGOED… hele goede kwaliteit en een vette show!

ACDC is de max. Alle hardrockgroepen van in de goeie ouwe tijd zijn prachtig. Als je adsl hebt moet je maar eens roepen, dan zal ik mijn kabel wel inzetten scooby voor de gift die je wil doen

AC/DC rulez helemaal vet wappie de pan uit…
heerlijke muziek vooral in de auto en gaat nooit vervelen,
elke plaat is stuk voor stuk een meesterwerk…
dit is muziek waar over 50 jaar nog naar geluisterd word…

Volgens mij staat Angues over 50 jaar nog op het podium :slight_smile: Het is een blijft een toffe vent!

vraag: weet iemand of Angus duiven houdt?