Zijn de computeraars ook nog sportief

vbimport

2x in de week effe fitnessen om toch een beetje in conditie te blijven.
Ik wil niet over 10 jaar niet meer achter de computer kunnen zitten vanwege allerlei kwaaltjes.

Djewst

Ik vroeg me eens af of jullie nu ook nog een beetje sportief zijn, of dat jullie alleen maar naar het beeldscherm zitten te kijken…

Ik doe aan vingergymastiek…

Madmax

Ik heb squashrackets, ik heb skates en ik heb sportschoenen, telt dat ook?

Da_Taxman

Ik kijk altijd sport op tv, sportief genoeg?

Nee, zelfs niet op TV.

Ik heb een compleet fitness centrum tot mijn beschikking staan …(onder het stof)

Nee ik ik doe nu alleen maar aan polsgymnastiek

en hersengymnastiek natuurlijk…weet je wel hoeveel moeite het kost om zolang online te zijn…?

Moeite om online te zijn heb ik niet (dail-up staat in startup map)
Ik heb meer mooite met offline gaan…

Maar ik klim 1x in de week… en ik doe heeeel veel aan gewichtheffen

Prutser

Nee sporten is sucks.

crazy gijs

Ik fiets iedere dag 5 minutennaar het werk, dan moet ik 15 treden op lopen. Dan zit ik 8 uur op mijn reet en vervolgens loop ik 15 treden naar beneden en fiets ik weer 5 minuten. Dat is mijn lichaamsbeweging.

Iedere keer antwoorden op deze errug interessante topics kweekt ook spieren hoor…geen sport nodig

Ik doe ook aan gewicht heffen:

1. 6 glazen port op een dag
  2. ik ben nogal zwaarlijvig (dus been oefening)
    3.regelmatig opstaan om naar de wc tegaan en terug sjouwen
  3. zoveel mogenlijk in de weekeinden de hengel opbeuren en een hevige strijd leveren met BIG MAMA.

nou je ziet wel, als ik niet sportief ben is niemand het

Mijn rechterhand is inmiddels twee keer zo gespierd als mijn linker… hmmmm of komt dat door al dat “wieksen” (Hans Teeuwen, red). Sporten doe ik verder niet, want dat is veel te vermoeiend.

Ik zit elke dag 2 uur in de bus, dat is ook een sport met al dat gehobbel

Ik race een paar uur per dag op mijn crossbrommer in motocross madness 2 en je weet hoe vermoeiend racen is op een crossbrommer dan maak ik een eigen pretpark met legoland en als dat niet lukt dan ga ik mensen vermoorden in counterstrike of FIREARMS en daar moet je veel rennen zeg poe hee. Dan LOOP ik naar de keuken om wat te vreten en daarna ga ik ff SURFEN op het net.

Nou nou als ik geen sportman ben dan weet ik het ook niet meer.

Gegroet

doe al 13 jaar intensief aan Basketball…2x per week…rest van de week vingergym en polsgymnastiek…dat moet ik wel want doe ik dat nie dan pas ik nie meer in/uit m’n bureaustoel! (vreet me namelijk een ziekte…van online zijn krijg je honger…)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by djewst:
[b]2x in de week effe fitnessen om toch een beetje in conditie te blijven.
Ik wil niet over 10 jaar niet meer achter de computer kunnen zitten vanwege allerlei kwaaltjes.

Djewst[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Hoeft ook niet, want over 10 jaar zit de pc in je hoofd. En het scherm zit in je bril…

Let maar op

ik ben volgens mij de enige hier die echt sport, ik doe aan voetbal 3x in de week.

p.s. geen fifa 2000 of zo, echt beuken en schoppen op het veld, buiten.

grtz +he cross

Lekker sxxx met de vriendin
Errug goed voor je buikspieren

Koko

Je bent niet de enige +he cross.
Ik voetbal ook 3x in de week!

Grzz.
Mess

iedere dag een paar uurtje voetballen

iedere dag een paar uurtjes voetballen
3 keer per week met mijn team