Zijn CDFREAKERS ComputerNurds of niet?

vbimport

Denken jullie dat door het vele computergebruik & het CDFREAKS forum je een assosiale computernurd bent geworden?

Ik wel …

nee, want ik heb nog een vriendin, en ben niet 24/24 bezig met cdfreaks. :frowning:

azo mattel
ma dan toch 23/24 met cdfreaks
en 1/24 met je vriendin :slight_smile:
grapsken eh

nee, nee, besteed wel wat meer tijd dan aan men vriendin :slight_smile:

Het valt wel mee eigenlijk zit ik alleen in het weekend op cdfreaks en doorde weeks niet want dan ben ik niet thuis

Nah, dagelijks op cdfreaks hoort toch bij het Sociale leven??
:smiley:

:stuck_out_tongue: Lathieza :stuck_out_tongue:

/ban Trooper2001 #cdfreaks!!!

Ik zit wel redelijk vaak achter de computer maar ben ik een nerd?

Moet je NOMYTH of wookie ofzo ff vragen :slight_smile:

uhhhuum neeee :slight_smile:
Heb ook nog een sociaal leven dus daarom zit ik vaker om 3 uur 's nachts achter de pc zodat ik 's avonds uit kan gaan enzo :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen
azo mattel
ma dan toch 23/24 met cdfreaks
en 1/24 met je vriendin :slight_smile:
grapsken eh

we zijn niet allemaal zoals jou aars

Originally posted by Trooper2001
[B]Denken jullie dat door het vele computergebruik & het CDFREAKS forum je een assosiale computernurd bent geworden?

Ik wel … [/B]

Ik kan niet zeggen dat ik een nurd ben. Ik weet geeneens wat een nurd is, doel je misschien op [b]nerd[/b]?

Ook dat ben ik niet

Ik denk de meesten niet… we hebben bijna allemaal wel een sociaal leven in tegenstelling tot de meeste nerds (het tweakers forum) enz enz…
Verder denk ik niet alleen aan computers… alhoewel ik zou liegen als ik zou zeggen dat computers geen grote rol spelen in mijn leven (een hele grote rol…)

Maarja… ik noem mezelf geen nerd want ik heb zekere ander hobby’s dan computers, heb een sociaal leven enz enz…

nerds ? naah denk het niet…
het kan veel erger…(GoT) ik zit wel zowat
elke dag ff achter mn pctje maar het is nog altijd zo dat mn real life leven belangrijker is dan het
computer gedoe…
en daarbij is mn computer ook nog eens handig om mn sociale contacten te houden dus denk het niet…