Zijn CD Dealers nog wel veilig op internet?

vbimport

Hallo Allemaal,

Wat is eigenlijk wou weten is: Zijn CD Dealers nog wel veilig op het internet met het verkopen van hun illegale cd's?

Ik weet dat het nooit veilig is geweest, maar je hoort er de laatste tijd toch wel erg veel over! Neem nou het nieuws van woensdag 3 mei, weer iemand opgerold! En dan de LAPD Crew, die stopt ermee wegens een mailtje van de BSA!

Je hoort dus de laatste tijd wel vaker van dealers dat ze er mee stoppen omdat het te gevaarlijk wordt op internet en omdat de Buma Stemra en de BSA nu ook achter de thuis kopieeerders aangaat. Want in het nieuws van woensdag 3 mei stond letterlijk: ''De Opsporingdsdienst Buma/Stemra heeft onlangs de jacht geopend op de thuispiraterij''.

Graag op dit bericht wat reacties, om te kunnen zien hoe het verder moet met onze betrouwbare dealers! Is er een andere mogelijkheid?

Dealers, DONT GIVE UP THE GOOD WORK!

The Unforgiven

Ja er is eem andere manier:

Ga ff langs Irak
Koop wat biologische wapens
Schiet de BSA overhoop

Problem fixed!

Maar goed, das wat omslachtig. Ik zelf heb nog geen probz gehad met die lui, zouden ze eens moeten wagen, ik ken Irak zoals mijn binnenzak…

Het was de bedoeling hier zo serieus mogelijk op te antwoorden!

Zouden jullie dit dan ook willen doen?

Anders zet ik hem wel onder: Dutch Forum: Serious Questions & Answers

The Unforgiven

Wat voor een antwoord verwacht je dan als je vraagt wat je er tegen kan doen. Ze aanklagen? En dit is een serieuze vraag.

Nee, het gaat er niet zo serieus om wat je er tegen kan doen, maar om de vraag:

Is het op internet verkopen van cd’s tegenwoordig nog wel veilig?

En dan wil ik graag wat meningen hebben van verschillende (goede) dealers.

The Unforgiven

Ik wil niet onnaardig doen ofzo maarre je eist wel veel niet?
Greetz…

euhm site is altijd link lijkt me
je weet nie wie je klanten zijn enzow

trouwens zoveel worden er nie opgepakt als je kijkt dat er minstens 250 sites zijn waar cd’s worden verkocht…

zou zo zeggen dat je met een of twee branders (100 cd’s per week) wel vrij veilig bezig bent. neem genoegen met 2 a 3 duizend zakgeld per maand en ga niet meer dan 1000 cd’s per maand verkopen…

owkee mijn standpunt is wel duidelijk denk ik
hou je in !

cya

[This message has been edited by Nowhere (edited 04 May 2000).]

[This message has been edited by Nowhere (edited 04 May 2000).]

Tuurlijk is het niet veilig
Maar wel de moeite waard

Die BSA lui zijn ook niet dom
Het is natuurlijk moeilijk om je te pakken en al helemaal als de dealer een beetje slim is(postbus onder een vriend zijn naam die geen illegale zooi thuis heeft liggen, zorgen dat het een goede vriend is, dat hij je niet verraad, geen geld naar je giro over laten schrijven etc.)
Greetz…