Zien jullie ook rare letters hierzo?

vbimport

Volgens mij heb ik een virus ofzo, want ik zie overal rare lettters. Het zijn letters die niet af zijn, er ontbreken per letter een paar pixels. Erg irritant.

Ik heb de afgelopen dagen wel heel veel lettertypes gedownd en bij de lettertypes-map gezet misschien kmot het daardoor?

Help me!

masterBURNER

Misschien heb je dan zo’n nieuw lettertype over het standaard-lettertype van IE heen gekopieerd…

Grtz, Koko

Een tijd geleden had ik dit ook met 98. De letters in i-explorer waaran toen slecht te lezen. Er ontbraken inderdaad een aantal pixels per letter. Zodra je de tekst selecteerd, kun je ze weer lezen. Na een aantal keer opnieuw opstarten was dit weer normaal.

grtz. CyberRoy

Ga naar :

-> Beeld
-> Lettergroote
-> Zet hem op kleinst

Crazy Gijs

Zet in Verkenner–>Mapopties–>Beeld bij visuele instellingen eens een vinkje bij De schermlettertypen bijwerken

Zet in de Verkenner–>Beeld—>Mapopties–>Beeld–>Visuele instellingen een een vinkje bij: De schermlettertypen bijwerken

[This message has been edited by Jan Bouten (edited 08 June 2000).]

[This message has been edited by Jan Bouten (edited 08 June 2000).]

Als je veel lettertypen gaat gebruiken kun je ze beter niet meer in je Windows map gooien maar in een aparte map ergens op je HD zetten en dan met een fontmanager programma (bijv. Printer’s Apprentice)de fonts activeren die je op dat moment nodig hebt. Ik heb ongeveer 4000 fonts en die kun je echt niet allemaal in je Windows map gooien.