Zien jullie ook een geest!

:rolleyes: NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAK HART :rolleyes:

Iemand die ik ken van internet, zijn vriendin heeft zichzelf van kant gemaakt 2 dagen geleden in de onderstaande kamer.
na het nemen van een foto viel het hem op dat hij een afbeelding van zijn vriendin zag op de foto.
hij zegt dat als je +/- 60 seconden geconcentreerd naar de foto kijkt dat je een afbeelding van haar kan zien in dat blauwe gewaad dat je ziet hangen in de kamer (links in de hoek).

Ik kan niets ontdekken…, jullie wel??

Is dit grappig of zo???

:confused:

fuck you
ik schrok me rot man :stuck_out_tongue:

ik schrok ook effe :slight_smile:

stoer !

Dat verwacht je niet :slight_smile:

Hahah die is goed, schrok me kapot :smiley:

ik zag het ook. wat een lelijk wijf…

yepzz, kzie het ook.

Ik had deze gisteren en vandaag ook al in een mailtje gekregen.

Maar hij’s idd wel leuk.

GVD!

ROFL!
Ik d8 al, nou kzie nix…
Schrok wel ff

das ff schrikken… :eek: :smiley:

over geesten e.d. gesproken:

Ik werd vanmiddag ‘bedreigt’, een meisje ging ‘jolanda’ op mij afsturen, ik natuurlijk vragen of dat een lekker wijf was —> nee, het was een demoon! En dat ik er niet verbaast over moet zijn wanneer ik een dezer dagen zelfmoord pleeg!

dus als jullie nix meer van me horen…:rolleyes:

Originally posted by Murphy23x
[B]over geesten e.d. gesproken:

Ik werd vanmiddag ‘bedreigt’, een meisje ging ‘jolanda’ op mij afsturen, ik natuurlijk vragen of dat een lekker wijf was —> nee, het was een demoon! En dat ik er niet verbaast over moet zijn wanneer ik een dezer dagen zelfmoord pleeg!

dus als jullie nix meer van me horen…:rolleyes: [/B]

leuk je gekend te hebben :stuck_out_tongue:

LOL wel grappig :stuck_out_tongue:

Woei! dat was ff schrikken :smiley:

lol ik schrok wel ff zeg :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

:eek: :eek: :eek:

:cool:

Hahaha, ik had hem ook ff naar mn collega gestuurd en ik zat recht tegenover haar toen ze hem bekeek. Ik heb zelden iemand zo zien schrikken zeg. Ik lag in een deuk. :slight_smile:

damn…ik schrok echt…
deze is echt goed…