Ziek

vbimport

Wat doen cdfreakers als ze ziek zijn? en hoelang zijn jullie dan ongeveer ziek?

ik vraag dit omdat ik op het moment ziek ben.
het is nu al 2 dagen en vraag me af of het nog ooit stopt.

greetz

Was vandaag “ziek” :wink:

Greetz
Mess

Dit is mijn 3de dag ziek(griep denk ik), en ik denk dat ik de rest van de week maar thuis blijf.

Voordeel is dat ik thuis kan werken(gedeeltelijk) dus doe ik ook nog iets nuttigs dan alleen maar op bed liggen en op dit forum rond hangen.

Van de griep kun je volgens mij best een week lang ellendig voelen.

Beterschap aan alle zieke freakers.

ziek zijn zuigt:( Gelukkig ben ikzelf hast nooit ziek, als ik ziek ben ben ik gelijk goed zien - griep - en dan blijf ik een week thuis. Af en toe mis ik een dagje of wat op school omdat ik ‘mijn batterij moet opladen’. Omdat de school deze reden niet accepteerd, moet ik me dan ook ziek melden:)

In elk geval: beterschap aan alle zieken hiero op het forum en daarbuiten natuurlijk ook.

Nou ik ben niet ziek nooit ziek maar als ik ziek ben ben ik ook echt goed zien minimaal 7 dagen thuis maar voor de freakers die nu nog ziek zuin van hartbeterschap

Groetjes

Ik ben ook bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben dan ben ik ook echt zwaar beroerd! :frowning:

Ziek zijn bij mij betekent torenhoge telefoonrekeningen :frowning:

als ik nu mocht ziek geraken, zou’k meer zitten internetten, en te freaken :wink: en te fraggen in ut online :wink:

Ik ben meestal 1 dag in het jaar ziek! Maar dan kan ik ook echt niks!! Lig ik verrot op me bed weg te rotten omdat ik dan ook waarschijnlijk ook nie op me benen kan staan! Anders zou ik wel gaan werken! :slight_smile:
Ik houd nie van onnodig thuisblijven! Vind ik ook nie tof als mijn collega’s dat doen! :stuck_out_tongue:

Ziek zijn. Eigenlijk ben ik nooit ziek. Alleen als ik vet in de kreukels lig (Vorig jaar een snowboard ongeluk gehad dus 1,5 maand in mijn bedje gelegen af en toe er wel uit hoor)…dus hoelang…I don’t know.
Ik heb meestal ook geen zin om thuis te blijven. Maar op school was ik altijd harstikke ziek. Maar dat zullen wel meer mensen hebben. We zijn toen gewoon naar Amsterdam gegaan en wat denkje…komen we gewoon trixie tegen (Beatrix)!!! Het is geen super lekker wijfie maar…(En nee kom nou niet met die opmerkingen vanne “hé het is wel mijn moeder waar je over praat”)…was toch wel ff grappig.
Vaak naar de bios onder schooltijd. Ik heb me daar wel vermaakt hoor onder het mom ziek zijn!!!:smiley:

Originally posted by King Dingeling
Ziek zijn. Eigenlijk ben ik nooit ziek. Alleen als ik vet in de kreukels lig (Vorig jaar een snowboard ongeluk gehad dus 1,5 maand in mijn bedje gelegen af en toe er wel uit hoor)…dus hoelang…I don’t know.
Ik heb meestal ook geen zin om thuis te blijven. Maar op school was ik altijd harstikke ziek. Maar dat zullen wel meer mensen hebben. We zijn toen gewoon naar Amsterdam gegaan en wat denkje…komen we gewoon trixie tegen (Beatrix)!!! Het is geen super lekker wijfie maar…(En nee kom nou niet met die opmerkingen vanne “hé het is wel mijn moeder waar je over praat”)…was toch wel ff grappig.
Vaak naar de bios onder schooltijd. Ik heb me daar wel vermaakt hoor onder het mom ziek zijn!!!:smiley:

En we zien nu wat er van je gekomen is! :wink: