Zere muts

vbimport

D’r komt een liliputtervrouwtje bij de dokter met die zegt: “Dokter, mijn broodje warm vlees doet toch zo’n zeer. Mijn hele lippen zijn opgezwollen”. “Nou” zegt de dokter, “daar zal ik gelijk even naar kijken” en die neemt een duik onder d’r rok en die inspecteert die marmot. Hij komt na een paar tellen weer boven, pakt ie een enorme grote schaar. “Maar dokter” zegt dat liliputtervrouwtje verschrikt, “wat gaat u met die schaar doen?”. Zegt die dokter: “Even 10 cm van uw kaplaarzen afknippen”.

En de groeten van Ab!!!:wink:

Leuk maar deze slaat nergens op

Ik ben zelf namelijk ook wat klein uitgevallen.

Volgende keer beter AB

als je em nie snapt Alastamannetje roep dan nie dat ie nergens op slaat :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
als je em nie snapt Alastamannetje roep dan nie dat ie nergens op slaat :wink:

Ja ik denk ook dat meneer Alasta er niets van snapt maar dat kan ook gebeuren :smiley:

Maar ja het is goed dat er dommere mensen zijn als ons, anders waren wij de domste :wink:

Niet zo beledigd doen, ik ben ook niet 1 van de grootste (ahem) maar dat went wel :smiley:

Ouwe mop, maar toch goed :

Gewoon bij slippers houden, dan krijg je hier geen last van :wink:

Het zal allemaal wel, maar met mijn 47 kilo en 1.56 kan ik er ook weinig aan doen.

Lol over kleine mensen vindt ik niet smakelijk, maar die van Reboq met de hoofdpijn is wel kicken.

Ik ben echt niet flauw uitgevallen maar wat je persoonlijk raakt is toch ook niet altijd leuk.

Maar Ab ik waardeer je wel hoor.
:smiley:

niet zitten zeuren als een mop toevallig iets van jou of jouw omgeving treft, ik bedoel er worden genoeg moppen over belgen gemaakt hier op het forum terwijl er ook genoeg belgen zijn en die lachen er ook om…

Moppen hebben ook als kenmerk om mensen de stalken. Zoals Belgen/Homo’s/Blondjes/Truken/Duitsers/enz.

Als je dan toevallig bij die groep hoort is het iid niet zo leuk. Maar vaak kun je dan om een andere mop beter lachen…

Originally posted by Totibbs
[B]Moppen hebben ook als kenmerk om mensen de stalken. Zoals Belgen/Homo’s/Blondjes/Truken/Duitsers/enz.

Als je dan toevallig bij die groep hoort is het iid niet zo leuk. Maar vaak kun je dan om een andere mop beter lachen… [/B]

:frowning: eigen aan Nederlanders, weinig gevoel voor eigenspot. Bovendien is “Belg” een kunstmatige term, heb je al ooit een “Belg” het volkslied horen zingen. Bovendien kunnen wij wel penalties schieten :slight_smile:

Originally posted by cum-a-lot
[B]

Bovendien kunnen wij wel penalties schieten :slight_smile: [/B]

ja maar daarentegen kunnen jullie weer niet voetballen dus komen jullie daar nooit aan toe :slight_smile: :slight_smile:

zonder nadrolon en zonder die zwarte surinamers komt Nederland ook niet ver:p

daar moet ik je dan gelijk in geven maarja ik
ben ook geen voetballiefhebber anders
zou ik wel met je in discussie gaan :slight_smile:

Leuk, maar je vergeet dat die nandrolon nooit bij een wedstrijd van Nederland geconstateerd is.
Alleen bij de clubs waar De Boer en Davids spelen zelf.

Die “Zwarte Surinamers” wonen al 5 jaar of langer in Nederland, hebben dus een Nederlands paspoort, mogen dus voor Nederland voetballen.

moppen maken over hen als Surinamers, maar als ze kunnen voetballen zijn het eens echte Nederlanders. En over Nandrolon gesproken, in Nederland controleren ze gewoon niet goed :stuck_out_tongue:

Originally posted by Ab-Normaal
Gewoon bij slippers houden, dan krijg je hier geen last van :wink:

Komt die tenenkaas lucht weer zo naar boven… is ook nix! :stuck_out_tongue: