Zeg ken jij de Mosselman...........de Mosselman.........de Mosselman

vbimport

Iemand tekst en uitleg nodig??

Als u bij het zien van al dit moois trek krijgt, lees dan eerst dit even:
http://213.196.35.81/forum/showthread.php?threadid=26143

Das een oudje! Die daar linksonderin 2e van rechts ben ik in een vorig leven! :smiley:

hehe :smiley:

Originally posted by Wookie
Das een oudje! Die daar linksonderin 2e van rechts ben ik in een vorig leven! :smiley:

Dan heb je wel een KUTleven gehad :wink:

ik had al een vermoeden toen ik deze topic ging openen en jawel hoor…mijn vermoedens werden bevestigd…
gelukkig waren er al genoeg reacties om die foto van het scherm te halen, wat moeten al mijn medestudenten hier in de bieb wel niet denken als ze dit bij mij op mijn scherm zien staan… :wink:

hehehe, /me zit ook in bieb nu, volgens mij iets verderop…ook in tilboland??

Ach ik zit ook op school maar daar zijn ze deze pic gewend daar hebben ze hem wel eens vaker als wallpaper gezien

Erug oud but tasty :wink:

Originally posted by djrolo
hehehe, /me zit ook in bieb nu, volgens mij iets verderop…ook in tilboland??

Tilboland ja…maar in een ander gebouw dan jij…met echte superPC’s, echte Pentium 166 met 32 MB en Windows 95…echt super man! :wink:

Deze voor de paar cdfreaks girls:

Originally posted by Mess
Deze voor de paar cdfreaks girls:

kewl (werkt alleen niet)

MESS: Jammer joh! Ik heb het gezien! :slight_smile: Dat je een haakje vergeten was! hehe! Wilde al quoten maar zag dat je het al verbeterd had!

Jezus jullie zitten er allemaal snel bij, ik poste de reply toen zag ik dat ik het haakje vergeten was, toen meteen ge-dit en nog hebben ze het gezien :slight_smile:

Greetz

hehe als je deze nou eens combineert met sexles no 1 :slight_smile:
genoeg oefen materiaal