Zeg, Duke

vbimport

Hoeveel kostte het voor een www.eigennaam.com te krijgen ?? En wat zijn de opties ? Hoeveel e-mail adressen, enz…
Van welke provider heb je die gekocht ?

Eigen domein naam met een .com extensie kost aan registratie kosten $70 voor de eerste twee jaar, daarna $35 per jaar.

Dit zijn de kosten die aan InterNIC betaald moeten worden, sommige providers kunnen daar nog extra administratiekosten bij rekenen. Deze kosten worden vaak verrekend met de setupkosten wanneer je serverruimte huurt.

Bij NameZero kun je gratis domein krijgen, maar dan ben je het eerste jaar geen echte eigenaar en zit je met een banner op je pagina (tenzij je die weghaald met script).

www.namezero.com
www.widexs.nl
www.webspace.org

Ik hoop dat het goed is dat ik de vraag beantwoord heb

Da_Taxman

wat zit er achter www.freehosting.nl dan !??

lijkt me wel wat…:7

daar zit gewoon een bedrijf achter check domains met www.nic.nl en tik daar de naam zonder www maar met .nl of iets anders in en je ziet wie er achter zit, oja een eigen naam registreren kost Æ’ 70 eenmalig !!!en en Æ’ 30 p.m voor 20 mb voor 1 jr

als je slim bent betaal je nix

Bedankt. En Vitamine C, het is nog altijd interessanter om zelf een URL te hebben omdat je dan meer opties hebt, zoals e-mail@eigensite.com, enz…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by carvedude2000:
daar zit gewoon een bedrijf achter check domains met www.nic.nl en tik daar de naam zonder www maar met .nl of iets anders in en je ziet wie er achter zit, oja een eigen naam registreren kost Æ’ 70 eenmalig !!!en en Æ’ 30 p.m voor 20 mb voor 1 jr<HR></BLOCKQUOTE>

dat is niet wat ik bedoel, welk addertje zit daar onder het gras !?? ik bedoel: IS HET ECHT GRATIS !??

Wie heeft ervaring met freehosting, en wat zijn de nadelen en voordelen.

Ik weet dat er wat problemen waren met ftp toegang en telenet, en ook met de cgi/bin, maar via kan hier wat over zeggen.

Wat ik ook zou willen weten hoe die licentieregeling precies werkt. Volgens mij werkt het als volgt, zij registreren de .nl, en als je als particulier ook .nl mag registreren dan krijg je de eigendom van de .nl.

Wie kan precies vertellen hoe dit werkt…???

http://go.to/f1game

Als ik alles goed begrepen heb, kost het bij www.joker.com $12 per jaar, maar de info op hun site is wat onduidelijk, maar je kunt altijd informeren natuurlijk.

Ik hoor steeds meer over de volgende truc:

´kweetnie of dit in de praktijk ook zo werkt…maar het lijkt me de moeite waard.