Zeep

vbimport

Robin heeft het gedaan, verdomme! Ik zeg het toch al weken! Kijk, dat de recherche eerst aan Ray dacht, de ex van Pascale, dat kan ik begrijpen. Ray, de stoere inmiddels ex-agent, heeft Pascale natuurlijk jaren mishandeld en uiteindelijk was ze bij hem weggegaan met hulp van Benjamin, de geile barman en ex-snackbarhouder, waar ze later, uiteraard, want ze is een slet met zaadvragende ogen, wat mee kreeg. Ray is Benjamin en Pascale nog achterna gereisd en wilde Pascale verrassen met een dinertje ergens in de woestijn, maar Benjamin kwam erachter en ze stortten samen al vechtend in een ravijn. Zijn ze zomaar beste maatjes geworden daar ergens in een spelonk, omdat Ray een slang gekilled had en die deelde met Benjamin. Pascale, de hoer, trok dat allemaal maar slecht en kreeg prompt wat met Dennis.

Nu ja, eerst was het een schijnrelatie, omdat Dennis de voogdij wil over zijn kind, dat eigenlijk helemaal niet zijn kind is, want de moeder, Laura, had stiekem een keertje met Robbert, de reclameman (coke en drank) en haar eeuwige ex en de vader van Arnie en dat kleine te vroeggestorven meisje, geneukt. In eerste instantie had Laura de uitslag van het onderzoek wie de vader is vervalst, omdat ze ervan overtuigd was dat Dennis, de lekkere loodgieter, een betere vader zou zijn. Maar dat pakte natuurlijk weer heel anders uit, want Dennis was eigenlijk helemaal niet verliefd op Laura, de alcoholistische ex-advocaat, kunstschilderes, lesbiènne, moordenares, ex-gedetineerde, jazzzangeres en misschien vergeet ik wel wat.

Nu heeft Milan, de zoon van Robbert (van een andere vrouw dan Laura) en ook het tweelingbroertje van Daantje, die weer de ex is van Benjamin en Stefano, dat is de zoon van Ludo oh nee inmiddels de broer van Ludo want Nick is nu de zoon van Ludo, de vader van Ludo had immers de vrouw van Ludo op een onbewaakt moment gepenetreerd en daar is Stefano van gekomen, dat heeft ze tenminste in haar dagboeken geschreven die Ludo gevonden had nadat ze in de psychiatrische inrichting is overleden, Milan dus, die heeft Pascale gevonden onderaan de trap van de etage van Dennis en Milan. Dood.

Niemand weet wie het gedaan heeft, daarom hebben Benjamin en Ray, die tegenwoordig als beveiligingsman voor Ludo werkt en wel even een schilderij heeft laten stelen waardoor Ludo nu diep in de ellende zit, al is het schilderij stiekem niks waard en oh ja Ray gaat nu hokken met Janine, de ex van Ludo, maar, Benjamin en Ray dus, die hebben daarom vastgezeten en Laura zit nog steeds vast. Laura is zelfs de hoofdverdachte omdat ze gelogen had over haar alibi en haar ring had op het plaats delict een steentje verloren. Maar Robin, het debiele broertje van Benjamin, die heeft het dus gedaan en niet Laura, want die Pascale had hem eens geslagen (omdat ze zelf natuurlijk ook geslagen was) en ze had ook zijn grote stoere broer gedumpt voor Dennis en daarom heeft die arme Robin in zijn simpelheid gedacht dat het de beste oplossing was.

Zo. En dan denk je dat je zelf niets meemaakt…

Schandalig gekopiëerd van Dreknek :smiley:

Kostelijk!!!

Nu weet ik waarom ik die troep niet kijk :smiley:

wie?? :confused:

Is ze niet gewoon gevallen? :confused:

Trouwens ik denk dat Marlies het gedaan heeft (ook een slet trouwens), of haal ik nu 2 (waardeloze) programma’s door elkaar?? :stuck_out_tongue: