Zee

vbimport

Zijn er ook freakers die als beroep varen hebben of op de zeevaartschool zitten verder zijn er ook die uit de buurt van Poortugaal komen.

Varen? Da doe ik nooit ;(

Enne, poortugaal >> Er is hier 1 freaker uit poortugaal, maar die zal dat dan zelf wel zeggen…

Nah lijkt me totaal nix dus mij mag je er ook niet toe rekenen… er is nix mis met de zee maar varen erop dat zie ik niet egg zitten… ik ben wat jullie noemen een “landrot”…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Nah lijkt me totaal nix dus mij mag je er ook niet toe rekenen… er is nix mis met de zee maar varen erop dat zie ik niet egg zitten… ik ben wat jullie noemen een “landrot”…

[/B]

Zandhaas, stofhapper…en nog veel meer :smiley:

Heb ooit nog aantal jaren bij Zeeverkenners gezeten, maar dat was het dan voor mijn water ervaring… :wink:

De zee is ook niks voor mij. Ik weet nog dat we op kamp gingen en we gingen toen zeilen. Het regende en het waaide en ik had het totaal niet naar mijn zin. We waren nog bijna gekapseizd. Zat al met mijn kop in het water. We gingen toen ff naar zo’n eilandje en toen we daar waren, moest ik gewoon ff de grond aanraken. Ik was zooooooooo blij dat ik grond onder mijn voeten had. Dus de zee, no way, echt niks voor mij.

zee vaarder, leek me wel een leuk beroep totdat ik vorig weekend perfect storm had gezien, en nou heb
ik daar geen zin meer in :slight_smile:

Ik kreeg net te horen dat ik na het trouwen op een heeeeeeeeel groot jacht de wereld rond ga. :wink: Hm, de zee is wel wat hoor.

eej mootje mogen we ook weten met wie ?

Xian, je hebt een deel gemist volgens mij :wink:

Ik was laatst nog in Duitsland, ikke de weg kwijt :frowning:

Dus zo’n dikke duitser aangehouden, ik zeg: “Wo liegt die bauhaus-strasse?”

Dus die vent begeint een partij te lullen:

" Sie fahren erst nach links, und bei dem verkehrsliechte fahren sie nach rechs" enz. enz.

Dus ik zeg tegen die vent: FAHREN??? Ik heb godverdomme geen boot bij, ben gewoon met de auto hoor!!!

Die gekke Belgen toch :slight_smile:

Nah ik ben ook egg niet botig, maar cruise ofzow kon me wel bevallen!

Wat een woord… botig :slight_smile:

Hmz, nou je het over een cruise hebt, dat zou ik ook nog gaan doen. Nou ja, dan maar een eigen cruise :wink:

Hahahaha LOL Rolo… :smiley:

Ohja het zijn ampeln geen liechte :slight_smile:

ja mootje volgens mij wel ja…
maar ik ben in de weekenden niet zoveel op dit forum…
ik heb een vriendin dus zoals dee-ehn in een andere topic
al zei, we moeten prioriteiten stellen :slight_smile:
eerste de meid, dan de freaks :):slight_smile:

Komt je duits weer naar boven??? :wink:

als de duiter weer bovenkomt moet je `m gewoon weer
onder water duwen :slight_smile:

dan moet ik eerst een paar uur reizen. doe jij het even voor me??? :wink:

Anders een potje vissen op zee :smiley:
Biertje erbij (na een paar biertjes heb je ook geen last meer van duizeligheid :wink:

:cool: Lathieza :cool:

Ik hou niet zo van vissen. Dan maar gewoon een rondreis maken. Gelukkig word ik niet zeeziek.

>Biertje erbij (na een paar biertjes heb je ook geen last >meer van duizeligheid

licht eraan hoeveel biertjes natuurlijk ?