YORIN (Veronica)

vbimport

Hi,

Wat vinden jullie van de nieuwe naam van “Veronica”…

YORIN

Ik zelf denk dat “Veronica” beter klinkt.
Maar natuurlijk moeten we er allemaal weer ff aan wennen.

Greetings from ‘HellRacer’

Ik vind het een ruknaam, dat verzin je toch niet?
Klinkt niet, ziet er niet uit…

Als het goed is is er een brief van een advocaat binnen gekomen van een ander bedrijf die die naam al had

L:)L

volgens mij leg ik de na-druk verkeerd. In plaats van You are In. lees ik: yo-rin. Maar is dat dan nu al in gegaan? ze maken toch reclame voor yo rin nxt week…

ze kunnen zich ook gewoon urine noemen
die naam zal toch wel niemand dragen :wink:

Vind het een beetje lijken op een naam die ze kunnen gebruiken in Star Trek: Deep Space Nine. Zo’n Bajoran naam. Ja, ik ben Trekkie :).

Vind de naam trouwens kut.

Originally posted by Jamalski
[B]Vind het een beetje lijken op een naam die ze kunnen gebruiken in Star Trek: Deep Space Nine. Zo’n Bajoran naam. Ja, ik ben Trekkie :).

Vind de naam trouwens kut. [/B]

jaaaaa je hebt gelijk:D (/me is ook trekkie:))

btw veronica is 10X beter

Gaat die audio CD veronica nu ook Yorin ofzo heten?

Yorin - The movement sux. Dat voor een zender die al en paar jaar uit de tijd is… :smiley:

:cool: Lathieza :cool:

Yorin is toch nog beter dan de vlaamse namen: Bv: VTM=Vlaamse Televisie Maatschappij… Trekt da nu op iets? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :o

vandaag tevens nieuwe belgische zender van start gegaan

JIM TV

staat voor jongeren/internet/muziek kan best wel leuke zender worden

Kheb er al wat van gehoord: kzal nu even zoeken in mijn tv’tje… klaat je straks iets weten… maarre des toch een co-productie van de albekende vtm: of ni… want dan zal’t ni te vet zijn

stelletje mongolen zijn het bij veronica… ja sorry hoor… maar Yorin is toch echt vet debiel…

In September of zo gaat de echte Veronica en ook de naam Veronica toch gewoon verder op de plaats van Fox ?? De HMG mocht de naam ‘Veronica’ toch niet houden nu veronica niet meer onder de vleugels zit bij hen ? Vandaar dat ze krampachtig allerlei wezenloze namen nemen en namen zoals WE. De audio maand cd blijft volgens mij ook gewoon Veronica top 100 heten want die heeft nix te maken met de HMG of dergelijke.
Yorin lijkt op de kale baas van feijenoord vind ik :slight_smile:

m’n bakje is naar de reet dus kan ni zoeken,kheb namelijk zo’n schijt tv:Loewe,maja kan iemand mij vertellen of het een goede post is,of ni,dan weet ik of ik iets mis ofni… (jim tv é)

Wat een teringnaam dat YORIN gedoe, waarom doen ze niet gewoon een naam die ergens op slaat, waar zijn we ‘in’ dan?

Klinkt GV de GV wel chinees ofzo…

Zo, dat moest er even uit na zo lang… (remember the olden days… (zie ook dat cartman er nog steeds is :slight_smile: )

Ave…:smiley:
PGN/iNERTiA

Hey, waar zijn alle leuke smilies gebleven, vroeger (?) waren ze veel leuker!

Ave…:smiley: <----- Jeemig!
PGN/iNERTiA

Yorin klinkt een beetje zoals zo’n vies bruinig ontbijtdrankje :eek: net als bijvoorbeeld Yakult of hoe die zooi ook heet.

Originally posted by Crazy Bob
Yorin klinkt een beetje zoals zo’n vies bruinig ontbijtdrankje :eek: net als bijvoorbeeld Yakult of hoe die zooi ook heet.

ja inderdaad daar dacht ik dus ook meteen aan toen ik de naam hoorde…
vind het een vrij waardeloze niets zeggende naam,
ik snap zowieso al die commotie(schijf ik dat goed ? ) rondom de naam van een omroep niet…
het gaat toch om wat ze laten zien en niet om hoe ze heten ?

mwha ik vindt yorin eigenlijk wel kwel maar jah zal wel aan mij liggen Beter als ME ik bedoel doet me zo aan Win Me denken en dan wordt ik een beetje bang dat m`n tv opfucked :). En vandaag was de conspiracy theorie erop volgens mij en das wel een redelijke film voor op maandag avond teminste.