Yahoo leecher...en werkt dat echt!?

vbimport

sommige mp3-sites zetten hun files op de zgn. desktop van Yahoo…probleem daarmee is dat Yahoo na een tijdje zegt dat de servers ‘overloaded’ zijn

om dat te omzeilen zijn er programmaatjes gemaakt (zoals de Yahoo Leecher)

probleem daarmee is dat ze bij mij nog nooit hebben gewerkt!

kan iemand misschien een link geven naar zo’n proggie dat ECHT werkt en een stap voor stap plan hoe het te gebruiken?

thnkz

ONE

Ehm, ik wil niet verveld doen, of met deze reply valse hoop kweken, maar ik denk niet dat je met een programma dan wel kan downloaden. De servers zullen wel daadwerkelijk overloaded zijn, of de maximale dataverkeer hebben gehaald ofzo

dat werkt dus wel he, dat yahoo leecher, ik heb het zelf meegemaakt dat ik gewoon kon downloaden.

Weet even geen link ernaartoe sorry, even google en je weet het

Ik heb hier dat programmatje liggen, het werkt wel, maar dat duurt per file soms wel 5-10 minuten voordat je verbinding hebt en kunt downloaden, niet echt handig, maar wie het wilt hebben, PM maar…

Originally posted by Thijs
Ik heb hier dat programmatje liggen, het werkt wel, maar dat duurt per file soms wel 5-10 minuten voordat je verbinding hebt en kunt downloaden, niet echt handig, maar wie het wilt hebben, PM maar…

hmmm krijg je dan geen time-outs met de server als het zolang duurt voor er verbinding is???

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

hmmm krijg je dan geen time-outs met de server als het zolang duurt voor er verbinding is??? [/B]

Daarom probeert ie ook 500 keer

ik heb de proggies ook liggen (zowel Yahoo Leecher als Yahoo Hack) maar, Thijs, begrijp ik het goed dat het normaal is dat hij zoveel moet proberen? ik heb hem altijd een keer of tien laten retryen en daarna gedacht ‘het zal toch wel niet werken’

of is het hier toch een kwestie van ‘de aanhouder wint?’

thnkz

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]

of is het hier toch een kwestie van ‘de aanhouder wint?’
ONE

Ja, Yahoo hack werkt volgens mij niet meer, Yahooleecher (of hoe die ook mag heten) werkt wel, maar je bent er niet 123 in, je zult wel ffkes moeten proberen (lees: 500 proberen te connecten, of meer)