Xtreme Skien

vbimport

Wie kan er hier skien, en dan voornamelijk sprongen maken… ?

Vorige week in Oostenrijk heb ik 180’s gemaakt… na veel oefenen.
Ik kan ook een split sprong (nee, niet helemaal, daar ben ik te groot voor geschapen :wink: )…

Volgende week ga ik nog naar Val Thorens, daar ga ik met big foot’s frontflips proberen (voornamelijk veel op m’n bek gaan maar ok) :slight_smile:

Iemand tips over afzet enzo?

En boarders die kunnen jumpen aanwezig hier ?

snowboarden & jumpen is nie zo moeilijk (kan ik zelfs, ondertussen wel al een jaar geleden dat ik het nog gedaan heb, maar hoop het volgend jaar nog is te kunnen doen, wat dat geeft toch wel een kick, die snelheid, die lucht, en de onzekerheid of ge wel goed terecht komt, ik vind het eig wel een kewl sport, maar de sneeuw zal nu wel weg zijn zeker), 2 voeten staan achtereen, terwijl je bij skien, je voeten naasteen hebt, en ik heb da wel is de neiging om split te doen.

Inderdaad, het gevoel als je te hard aankwam voor een bigjump:
1: een klap van de kick omhoog
2: je gaat hard
3: je gaat hoog
4: je krijgt en dan de adrenalinestoot
5: je denkt “WWWOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW”
6: je gaat onherroepelijk hard op je smoel (of je land em)
7: je wilt opnieuw :smiley:

maw… jumpen roxxx :slight_smile:

Maar nog tips van iemand voor frontflips of 360’s (want ik draai niet snel genoeg vandaar de 180’s)… ?

Leuk joh een 270… dat doet pijn… :slight_smile:

ik kan alleen sprongen maken maar niet skieen is dat ook goed?

en ik kan skien
ma ik kan dan weer geen sprongen maken

dien konijn die voor mij liep
kon dus wel springen
maar niet skien

Originally posted by Mattel007
[B]snowboarden & jumpen is nie zo moeilijk (kan ik zelfs, ondertussen wel al een jaar geleden dat ik het nog gedaan heb, maar hoop het volgend jaar nog is te kunnen doen,

[/B]

Ik oooooook,kverlang er zo naar om terug op m’n board te gaan staan,

/me nog nooit geskied/gesnowboard! Misschien is doen! Ben alleen bang dat het verslavend is! :wink:

Originally posted by Wookie
/me nog nooit geskied/gesnowboard! Misschien is doen! Ben alleen bang dat het verslavend is! :wink:

gewoon bang , om je botten te breken :wink: :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mattel007
[B]

gewoon bang , om je botten te breken :wink: :stuck_out_tongue: [/B]

Een Wookie die bang is?! Denk het nie! :stuck_out_tongue:
Wij gaan heel vaak, als het weer slecht is, vliegeren aan het strand! Het liefst als het tegen storm aanzit!
Vet gevaarlijk man! Ik heb een keer een jump van dik 20 mtr gemaakt!! Toen ging ik in 3 seconden 20 mtr verder landen! :wink:
Dat was wel een xtreem geval, we zijn toen gelijk gekapt omdat het echt te gevaarlijk was! Mensen langs de kant vroegen ons al of we wel helemaal wijs waren toen we die “Peel 5.0” uitpakten! Dat ding heeft bij windkr. 6 (ofzo) een trekkracht van 300kilo!!! Laat staan bij windkr. 7 Ã 8!!! :wink:

Hej das kewl Wookie…zon peel-ding ziet er zeker niet zo uit heh? http://www.kite.com/kite/kitepics/picset01/foogoo1.jpg
:stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Een Wookie die bang is?! Denk het nie! :stuck_out_tongue:
Wij gaan heel vaak, als het weer slecht is, vliegeren aan het strand! Het liefst als het tegen storm aanzit!
Vet gevaarlijk man! Ik heb een keer een jump van dik 20 mtr gemaakt!! Toen ging ik in 3 seconden 20 mtr verder landen! :wink:
Dat was wel een xtreem geval, we zijn toen gelijk gekapt omdat het echt te gevaarlijk was! Mensen langs de kant vroegen ons al of we wel helemaal wijs waren toen we die “Peel 5.0” uitpakten! Dat ding heeft bij windkr. 6 (ofzo) een trekkracht van 300kilo!!! Laat staan bij windkr. 7 Ã 8!!! :wink:

Lachu!!!, jammer dat ik niet dicht bij het strand woon… :smiley:

Sowieso zijn extreme sporten erg kewl…

Maar bij skien breek je echt bijna nooit wat. Ik ben al echt vaak en hard gevallen, maar nog nooit wat gebroken :slight_smile:

snowboarde roelt gewoon :slight_smile: en om op m’n smoel te gaan hoef’k nijeens te springen; gebeurt spontaan wel :slight_smile: Kga zo af en toe eens naar 'n sneeuwpiste (in Belgie; Peer of A’pen) en dan met et liftje naar boven, afdalen en samen met m’n maten om ter snelst beneden komen. Dan ga’k toch ZEKER 30x op m’n bek in 1,5uur ofzo en zaaaaaalig dat het is :slight_smile: Kan er maar niet genoeg van krijge :slight_smile: Nu zaterdag ga’k misschien met m’n ex eens kijken in A’pen voor een snowboard. Damn, heb’r gelijk trug zin in. In snowboarde hé; geen zin in m’n ex :slight_smile: En het is zeker verslavend ja :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Hej das kewl Wookie…zon peel-ding ziet er zeker niet zo uit heh?
:stuck_out_tongue:

Nee, nie helemaal! :stuck_out_tongue:

Ongeveer zo: (alleen dan ander merk en met een opp. van 5 vierkante mtr!)

Orig posted by Mess
Lachu!!!, jammer dat ik niet dicht bij het strand woon…

Ik woon ook zo’n 80km ervandaan, maar heb de reis erwel voor over!! :wink: