Xs4all

vbimport

ik heb een probleem met xs4all want ze beperken mijn internet zoals ze dat zeggen maarja enige wat ik kan doen is op proxyserver gaan thats it maar ik wil graag weten of er een manier is om hun blockade te negeren of een of andere bypass zodat ik weer gerust kan game zoals het vroeger ging ^^

Mijn moeder heeft dat ook gehad.
Goed scannen en zorgen dat echt alles verwijderd is en dan is een telefoontje met XS4ALL als het goed is voldoende.

Zolang het niet schoon is, laten ze je via de proxy gaan…

dat is het probleem ik heb alles al gedaan heb nog niet gebeld maar dat is ook zo een uur wachte (zeggen ze een moment '>.<) )
maar er was iets met een gamesserver van xs4all hoe zit het daarmee?

mss hele rare vraag.

Alles gedaan? Antivirus ( Norton,AVG,NOD32, Avast etc…?) en dan uiteraard Hitman Pro laten draaien of iets wat net zo goed is. Stuur ze een mail met het rapport of de rapporten er in en je zit goed…

Grtz Dúnedain

ok bedankt.
ik heb trojan cleaner gekocht >.< paar trojans gevonden, verwijderd, opgestuurd maar na een week hadden ze het pas weer normaal gedaan en opeens blockeren mijn internet opnieuw!

Ik snap je maar probeer bijvoorbeeld eens wat ik je vertelde. AVG bijvoorbeeld kent een freeware versie die erg goed is. Ik heb de betaalde versie dus… En daar zit het hele geneuzel bij: anti virus, firewall, anti spam, anti malware, anti spyware. En laat ECHT Hitman Pro eens draaien. Ik denk dat je pc nog steeds besmet is. Want het gaat niet alleen om trojans maar ook om malware en spyware en mss dat jouw pc in een botnet zit. Dus doe de dingen die ik hierboven vermeld en het komt denk ik wel goed.

En ik weet niet WAT jij WAAR gekocht hebt maar Trojan Cleaner alleen is Freeware…:confused::confused::confused:

grtz Dúnedain

ok, , mijn fout ik bedoelde trojan hunter ^^

Geen probleem hoor maar wat ik eerder zei: Waarom ( als je er toch voor wilt betalen) neem je dan voor die prijs niet een ander (compleet) programma waar dat dat allemaal al in zit? Inclusief dat wat ik hieronder vermeldde.

En wat betreft Hitman Pro. Al gedaan?

grtz Dúnedain