XS4ALL zoekt hacker

vbimport

Ze weten het wel leuk te brengen , die gasten bij XS4ALL :).

Ze hebben twee vacatures open staan , eentje voor systeembeheerder. Je taak ?? Hacken ! :slight_smile:

Lees zelf maar via deze link.

Quote :
"
De hacker
Wij zoeken goedgehumeurde en stressbestendige collega's die ervaring hebben met Linux of BSD omgevingen. Je hebt een HBO werk- en denknivo, ruime ervaring met Perl, Python of C. Ervaring met databases is een pre. Je kan prima in teamverband werken, mogelijk als trekker ervan. Kortom, een ervaren hacker.
"

Beetje rare zinsopbouw. Hacken lijkt me meer betrekking hebben op het Linux/Perl/C/databases gedoe dan het werken in teamverband.

Wel lache als je dan ergens moet opgeven wat je baan is! :smiley:

Hm, spijtig dat ik in België woon en nog minderjarig ben, als dat nu goed betaald zou worden, wrm niet hé.

Wat is daar nou zo gek aan dan ???

XS4ALL was de eerste nederlands ISP. Die voornamelijk ontstaan was door het nederlandse hackers blad “Hacktic” dat later “Klaphek” werd. Dus XS4ALL bestaat voor een groot deel uit hackers. Maar niet de hackers die de meesten kennen zoals de scriptkiddies, maar gewoon mensen die kunnen inbreken in computersystemen en voor de beveiliging ervan zorgen. Ze krijgen hiervoor uiteraard betaald. Tegenwoordig heeft een beetje groot bedrijf wel hackers in dienst zoals: Siemens, Philips

Originally posted by drcrash
[B]Wat is daar nou zo gek aan dan ???

XS4ALL was de eerste nederlands ISP. Die voornamelijk ontstaan was door het nederlandse hackers blad “Hacktic” dat later “Klaphek” werd. Dus XS4ALL bestaat voor een groot deel uit hackers. Maar niet de hackers die de meesten kennen zoals de scriptkiddies, maar gewoon mensen die kunnen inbreken in computersystemen en voor de beveiliging ervan zorgen. Ze krijgen hiervoor uiteraard betaald. Tegenwoordig heeft een beetje groot bedrijf wel hackers in dienst zoals: Siemens, Philips [/B]

Heb ik ergens het woord gek gebruikt ?

Ik vond het gewoon leuk dat ze het zo verwoorden. Klassieke opvatting van een hacker is niet een teammedewerker dacht ik zo :slight_smile:

en als die gozer ontslag neemt, wordt ie ff doorverwezen naar de Politie waar ie een gratis vakantie krijgt aangeboden.

Hoe heet dat ook alweer?

Ohja, verplict vakantie na ontslag. Heb je ook bij de Formule 1…

ja daar heb je gelijk in Belvedere. Ik had je verkeerd begrepen.