Xp

Ik heb wou xp installeren op een computer maar kreeg steeds een fout, ik had alle kaarten eruit gehaald maar zonder resultaat. Ik heb heb dan de harde schijf eruit gehaald, en xp via een andere computer geinstalleerd, toen ik de harde schijf terug had gestopt en de computer opstartte kreeg ik een onduidelijke fout. Waar kan dit aan liggen?

je vraag is net zo (on)duidelijk als je probleem :wink:

wat voor errormelding krijg je, probeer zo duidelijk mogelijk te zijn…

He,

Dit meen je toch niet serieus he?

Iets meer info graag!

En misschien is deze thread op jou van toepassing ( is wel in het engels ).:bigsmile: :bigsmile:

Grtz

Originally posted by Destroyer
[B]He,

Dit meen je toch niet serieus he?

Iets meer info graag!

En misschien is deze thread op jou van toepassing ( is wel in het engels ).:bigsmile: :bigsmile:

Grtz [/B]

Is ie niet ! Zit niet eens in het lijstje : “Ze stellen een onduidelijke en vage vraag en zijn dan verbaasd waarom er geen duidelijk antwoord komt” :bigsmile: :bigsmile:

Hij heeft past 1 post (goh , welke dan ?) , dus beetje kalm aan met 'm :slight_smile:

chill he, ik ze dus dat xp niet werkt op die pc…en kan dat aan het moederbord liggen?

Originally posted by michaelh
chill he, ik ze dus dat xp niet werkt op die pc…en kan dat aan het moederbord liggen?

Okeeeejj…

Merk en type moederbord ?
Merk en type cpu ?
Merken en typen van de geheugenstrippen ?
Merken van alle insteekkaarten ?
Merken en typen van de harddisks ?
Merken en typen van de cddvd/rom/ram spelers/schrijvers ?

Originally posted by michaelh
Het enige wat we willen weten is wat voor een foutmelding krijg je. Piept de PC, komt ie met een screendump of foutmelding??? Beschrijf die fout nou eens. Misschien ligt het wel aan je geheugen, mobo, grafische kaart. Als je nou hier ff precies de foutmelding opschrijft die je krijgt dan kunnen we je misschien verder helpen.

oh zo, de fout zelf geeft ie niet, bij het opstartten krijg ik een donkerblauw scherm, met het advies als dit de eerste keer is als dit gebeurt de computer opnieuw op te startten, heb ik de fout al meer gehad, dan moet ik de harde schijf op fouten controleren en virusscanners uitzetten, maar ik heb de harde schijf geformatteerd…

Als ik het zo hoor, dan heb ik dit ook welis gehad. (heel donkerblauwscherm hè?)
Toen moest ik echt opnieuw formatteren en opnieuw beginnen. Aangezien jij daar nog mee moet beginnen… :wink: Maar geeft ie op dat scherm nergens een error ofzo dan? Je kan kijken of er iets in de MSdatabase staat… als je een error hebt dan hè.

nee hij geeft geen omschrijving…kan dat het moederbord nie compatibel is met xp?

Begin eens met het testen van je geheugen. Ga naar www.memtest86.com en download daar Memtestx86. Draai dit programma en laat ons je bevindingen weten…