Ik heb een eenvoudig systeempje met een 2,0 GHz celeron en een onboard videokaart. Hierop draaid een vrij zwaar 3d-tekenpakket. Op een schoon geïnstalleerde pc werkt dit nog vrij acceptabel, maar na iets meer software geïnstalleerd te hebben is er van dat acceptabele nog maar weinig over.
Omdat er toch weer een verse installatie aan zit te komen, wil ik het maar meteen weer goed doen.
Dus mijn vraag is of het al voldoende is om dit tekenprogramma in een apart profiel te draaien zonder internetverbinding, services, virussoftware ed. Of dat ik er meer verstandig aan doe om te gaan voor een dubbele XP installatie waarbij ik in het tweede geval de internetverbinding achterwegen laat.
Ik kan zelf wel gaan testen, maar omdat er zo veel tijd in gaat zitten en ik in het tweede geval iig tijdens de installatie geen data meer op andere partities durf te laten staan vond ik het verstandig om eerst hier eens wat rond te vragen. Mogelijk dat iemand hier al zegt dat een tweede profiel geen zin heeft ofzo. Andere tips of oplossingen zijn ook welkom.