Xp installatie probleem

Ik heb een pII350 met hierop winxp pro. Na ongeveer een jaar goed gedraaid te hebben heb ik besloten SP1 erop te zetten, loopt het hele systeem vast na de eerste reboot (komt niet voorbij windows xp pro logo en die voortgangs balk)

Het is een legale versie, taal van sp klopt etc. Nu heb ik alles geformateerd en ben met een schone installatie begonnen, en alles loopt weer precies op hetzelfde punt vast.

Wie weet wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn…

Bij voorbaat dank

Als je daarna in safe mode probeert op te starten, doet ie dat wel? Als je namelijk in safe mode kunt opstarten dan kun je wellicht in de error logs nagaan wat er precies fout gaat, waarom XP blijft hangen.

Het vervelende is dat er zoveel redenen kunnen zijn waarop het fout gaat, maar ik vermoed dat het iets met een driver voor het een of ander te maken heeft…vandaar dat ik hoop dat een logfile iets meer duidelijk kan maken.

Edit:

Niet katten op andere users die het niet nauw nemen met de regels…
Diens post is verwijderd en zo is de quote in deze post.

Ik heb problemen met het sp gehad als ik eerst de drivers van mijn vidio kaart instaleerde en daana pas het sp. comp wilde toen bij mij ook niet meer doorstarten.

Heb geen probleem meer als ik eerst het sp instaleer en daarna pas de gf drivers.

Hoop dat je er wat aan hebt.

MZL D@RKNeSS