XP en GTA3 ik heb de windows Q306676 udate in het nederlands nodig

ik heb de search al gebruikt, en overal waar ik op uitkom is dat ik de Q306676 update voor windows moet hebben(probleem is dat ik ipv text gele balken in mijn scherm heb, blokken rechthoeken en vierkanten enzo) dat is een probleem gerelativeerd aan windows xp en nvidia geforce based kaarten. Nou ben ik dus een van de gelukkige :frowning:

maar ik heb dus gezocht naar die update, en kan hem overal in het engels vinden, ik krijg dan de foutmelding dat ik de verkeerde taal van windows draai(logisch).

de duitse versie heb ik al gevonden maar heb ik dus ook niks aan(ja idd geprobeerd jah) ik zou dus graag willen weten of iemand van jullie de nederlandse versie van deze update heeft(heeft iets te maken met screensaver en hibernate). of iig een of andere oplossing voor dat probleem.

hier kan je hem downloaden gewoon bij microsoft te mdownloaden ik gebruik hem zelf ook :wink:

greetz

dank je, ik had de hele microsoft page al afgezocht, maar kreeg telkens een foutmelding dat de pagina niet beschikbaar was, en toen ie het eenmaal deed(naar de download pagina gaan kreeg ik iedere keer de engelse versie terwijl de text in het nederlands was.) maar bedankt iig

Er bestaat ook een update voor gtaIII zodat die op windows xp werkt je vind hem zowat overal :wink:

Thanx, cdfreaks search rules :slight_smile: !
Da_Taxman heeft wel gelijk :wink:

Die link kan ik zo dus altijd vinden :wink:

Originally posted by jpschadde
Da_Taxman heeft wel gelijk

En jij twijfelde daaraan? :wink: