Xbox Emulator

vbimport

Howdi,

Zeg ff een vraagje: Is er al een goede XboX emulator, of evt. een Beta die al een beetje werkt (dus ook de dvd’s kan lezen) Ik heb als wat gezocht en ik kan er weinig bevredigende info over vinden.

thanks!

Volgens mij alleen nog maar hoax versies op dit moment!:Z

Originally posted by Marsz-=FX
[B]Howdi,

Zeg ff een vraagje: Is er al een goede XboX emulator, of evt. een Beta die al een beetje werkt (dus ook de dvd’s kan lezen) Ik heb als wat gezocht en ik kan er weinig bevredigende info over vinden.

thanks!

Volgens mij alleen nog maar hoax versies op dit moment!:Z [/B]

bedoel je emulator voor het afspelen van Xbox games op de PC? Dan is het antwoord nee, ze moeten eerst nog een encrypte - van ik geloof 2048 bits - doorbreken en dat kan nog wel “fftjes” gaan duren…

is dat niet al ge daan . . . .

ze hebben toch de hele xbox uitelkaar genomen en uitgepluist
of heb ik het hier mis . . . . .

hebben ze dit dan vergeten :confused:

Volgens mij hebben ze dat nog niet voor elkaar als ik het zo eens lees op de div. sites… Voor de Xbox Linux versie moet hij omgebouwd worden om het te laten werken… Wel hebben ze de bios uit elkaar getrokken, dus das al vast iets…!

Och, DVD’s waren ook zo gehacKed! Ik wacht wel ff…:bigsmile:

Originally posted by Marsz-=FX
…Och, DVD’s waren ook zo gehacKed! Ik wacht wel ff…:bigsmile:

k denk t nie, alleen al om een 2048 bits encryptie te doorbreken heb je 300 miljoen computers met minimaal 500Mhz nodig die een jaar lang dag en nacht draaien…

kunnen we niet iets doen net zoals " de strijd tegen kanker" een screensaver die de data krijgt als de computer niets doet dan hebben we een heeeeele hoop pc’s en die zijn meer dan 500 Mhz

maar dat is natuurlijk niet mogelijk of wel:confused:

Originally posted by Drip
[B]kunnen we niet iets doen net zoals " de strijd tegen kanker" een screensaver die de data krijgt als de computer niets doet dan hebben we een heeeeele hoop pc’s en die zijn meer dan 500 Mhz

maar dat is natuurlijk niet mogelijk of wel:confused: [/B]

sterker nog er is al zo’n project geweest. Maar op last van Microsoft hebben de makers van het programma dit stopgezet!

mzzls

damm bill, damm microschoft and damm the monopoly they have

:a :a :a :a :a :a :a

weet imand of het nog online is of ergens kan worden gedownload . . :confused:

see yah . . .:cool:

Originally posted by theunbeatable
[B]

sterker nog er is al zo’n project geweest. Maar op last van Microsoft hebben de makers van het programma dit stopgezet!

mzzls [/B]

Zou het niet mogelijk zijn om iets dergelijks te doen waarbij niet een centrale pc wordt gebruikt om e.e.a. bij te houden maar zoals sommige p2p-programma’s, naar ik vernomen heb, dingen aan de kant van de client bijhouden.
Stel dat aan een stuk door duizend pc’s bezig zijn met het kraken, deze via een soort van minimale upload aan alle pc’s dmv. enkele bytes aangeven wat de status is en zo dynamisch iedere pc’s opdrachten geven om een bepaald gedeelte te kraken.
Ik weet niet in hoeverre zoiets mogelijk zou zijn, of de upload voldoende zou zijn etc. maar het lijkt mij een oplossing waar iig. Bill Gates niet zomaar een stop achter kan zetten (net zoiets als GPL, het is van iedereen, er is geen centraal iemand).

Originally posted by boempa
[B]

Zou het niet mogelijk zijn om iets dergelijks te doen waarbij niet een centrale pc wordt gebruikt om e.e.a. bij te houden maar zoals sommige p2p-programma’s, naar ik vernomen heb, dingen aan de kant van de client bijhouden.
Stel dat aan een stuk door duizend pc’s bezig zijn met het kraken, deze via een soort van minimale upload aan alle pc’s dmv. enkele bytes aangeven wat de status is en zo dynamisch iedere pc’s opdrachten geven om een bepaald gedeelte te kraken.
Ik weet niet in hoeverre zoiets mogelijk zou zijn, of de upload voldoende zou zijn etc. maar het lijkt mij een oplossing waar iig. Bill Gates niet zomaar een stop achter kan zetten (net zoiets als GPL, het is van iedereen, er is geen centraal iemand). [/B]

Dit is technologisch gezien zeker mogelijk, maar ik denk wel dat MS zich hiervoor juridisch heeft ingedekt. Ze hebben niet voor niets een dikke key erin gezet om de XBOX software mee te versleutelen…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Dit is technologisch gezien zeker mogelijk, maar ik denk wel dat MS zich hiervoor juridisch heeft ingedekt. Ze hebben niet voor niets een dikke key erin gezet om de XBOX software mee te versleutelen… [/B]

Maar stel dat dit via proxies zou gaan, op zo’n manier dat de clients anonymous zijn voor Microsoft.

Aan de andere kant, als dit wordt toegepast in bijv. Oost Europa, waar noch de Amerikaanse, noch de Europese wetgeving geldt, denk maar aan al de illegale software die daar rondstruint.
Ik geloof dat er daar best een boel gasten zullen zijn die zulk soort software willen draaien.
Daar zal Microsoft dan weinig tegen kunnen doen, behalve mensen inzetten die gaan proberen die software te kraken.
Ik zie Microsoft al niet zo snel 10-duizenden (wat volgens mij niet een onreëel aantal is) een proces aanspannen in een land waar men het niet zo nauw neemt met piraterij.
Dit zal Microsoft alleen maar geld kosten, en ik betwijfel of hun dat waard is, aangezien de spellendivisie bij Microsoft lang niet zo groot is voor het bedrijf in vergelijking met Nintendo.

Originally posted by boempa
Aan de andere kant, als dit wordt toegepast in bijv. Oost Europa, waar noch de Amerikaanse, noch de Europese wetgeving geldt, denk maar aan al de illegale software die daar rondstruint.
Ik geloof dat er daar best een boel gasten zullen zijn die zulk soort software willen draaien.

Wellicht wel, alhoewel ik niet denk dat daar veel mensen met een (gemodde) XBOX wonen.

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Wellicht wel, alhoewel ik niet denk dat daar veel mensen met een (gemodde) XBOX wonen. [/B]

Ze kunnen eventueel in de warez-scene, waar Microsoft niet zo snel bij is (ik denk dan aan irc-kanalen, fxp-sites en wat al niet meer) een soort aktie houden/poll om te schatten hoeveel mensen ongeveer mee zullen doen met een aktie om de key van Microsoft te kraken.
Hierbij wordt dan aangegeven dat het om dat en dat land gaat en dat men uiteraard wel in het bezit moet zijn van een gemodde xbox.
Dit alles zoveel mogelijk anonymous.
Wie weet valt het aantal nog wel mee ook.
Een kleine duizend mensen moet wel te doen zijn, en dat is alvast iets, mits deze ook allemaal een redelijk rappe pc hebben.

Ik zie geen reden waarom Microsoft iets tegen moet hebben op een emulator die iig Originele x-box games op de p.c. draait… :confused:

ik zie geen reden om een vier jaar oud topic omhoog te krikken

…proest…

hey -=m@rsZ=- heb je ondertussen die emulator al? ( big grin)