X-Box

wie is er van plan om een X-box aan te gaan schaffen als deze verkrijgbaar wordt in Nederland/België?
ik zit er namelijk sterk over te denken, gezien sommige opties die me wel aanspreken, zoals bijvoorbeeld het real-time Dolby Digital encoden, zodat je Dolby 5.1 surround geluid krijgt bij je games (meteen een mooi tweede gebruik voor mijn 5 speakers plus subwoofer, naast de DVD-speler).

Ik speel games op mijn PC. ik heb het niet zo op die “consoles”. Maar als ik er 1 moest hebben, omdat ik anders wordt vermoord ofzo, dan zou ik wel voor de X-box kiezen.
het is microsoft dus gebruiksvriendelijk.

ik had dus eigenlijk willen kiezen:
“Ja, als ik er 1 moest kiezen”

Als ik een spelconsole ga halen wordt het toch nintendo want ik ben best wel een aanhanger van het spel zelda en daar wordt dan ook mijn keuzeop gemaakt omdat ik verders toch niet denk dat ik et verders veel gebruik.

Hoewel ik waarschijnlijk toch een gamecube alleen al ga halen voor dat spel maar dan wordt het wel de panasonic(of was het pioneer) uitvoering van de gamecube als die ook in nl uitkomt anders maar importeren.

Maar de Xbox lijkt me nu niet echt iets voor mij zo’n grote spelletjes speler ben ik niet ik hou het meer op wat rustige spellen zoals Heroes of might and magic.

Ik heb al 5 pc’s op dit moment staan.

Daar komt GEEN console apparaat bij

Ik mis de optie ‘Ik speel geen games’

Tja, afgezien van het feit dat ik zeer weinig spellen speel heb ik voor de optie “ik besteed geen geld aan MS” gekozen.

Waarom? Nou, heel simpel: ik vertik ht ook maar 1 cent aan MS te geven… en ja daar heb ik goede redenen voor!

Maar terug op ons topic: er is maar 1 console ooit geweest die ik zijn nieuwprijs waard vond en dat is wel te verstaan de Atari ST 2600.

Verder heb ik nog genoeg spellen hier liggen en die speel ik nooit omdat ik geen zin/tijd heb, dus waarom zou ik nog ooit in een console willen investeren?
Als ik veeeeeeel games wil spelen dan bouw ik de C64 wel weer op :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
Ik mis de optie ‘Ik speel geen games’

voeg hem dan toe :smiley: dan stem ik er wel op wat ik speel nooit spelletjes

Originally posted by Totibbs
het is microsoft dus gebruiksvriendelijk.

Proest…pff :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
het zal waarschijnlijk de eerste console worden met bluescreens… (die vervolgens eenvoudig met een knop is te resetten, gebruiksvriendelijk dus…)

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

het zal waarschijnlijk de eerste console worden met bluescreens… (die vervolgens eenvoudig met een knop is te resetten, gebruiksvriendelijk dus…) [/B]

2e want men cd-i speler gaf ook een blauw scherm als hij een cd niet goed kon lezen met de melding dat cd waarschijnlijk vuil was.

ik was gisterenmiddag bij de Mediamarkt in Amsterdam, daar stonden 3 X-Box’en als demo-model te draaien (waarvan 2 het ook daadwerkelijk deden) , en ik heb er uiteraard even op gespeeld, en het was best wel tof (zelfs al miste ik het Dolby 5.1 geluid)
Je kon ze tevens al pre-orderen (voor ergens in maart geloof ik), maar dat heb ik maar niet gedaan.

En ik ben inderdaad wat opties vergeten in de poll:

• Ik twijfel

• Nee, ik speel geen games

• Nee, want… (anders)

• Ja, want… (anders)

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

het zal waarschijnlijk de eerste console worden met bluescreens… (die vervolgens eenvoudig met een knop is te resetten, gebruiksvriendelijk dus…) [/B]

ga jij dan maar Linux, Unix, FreeBSD, of wat dan ook als OS gebruiken. (doe je zeker al)

Maar ik vind microsoft wel gebruiksvriendelijk wat installeren en werkend krijgen betreft.

consoles zijn nog gemakkelijker (mij eigenlijk té gemakkelijk ;))

cd-tje erin en spelen maar. niet eens een crack ofzo. of kiezen of je medium of full wilt installeren.

Ik heb de X-Box al rereserveerd, ben namelijk heel erg verslaafd aan games spelen op een console(vooral platform games en vechtspellen.) Er gaat voor mij niets boven een avondje met vrienden lekker gamen, flesje wiskey erbij en PLAY THE GAME

Originally posted by Totibbs
[B]

Maar ik vind microsoft wel gebruiksvriendelijk wat installeren en werkend krijgen betreft.

[/B]

Dat werkend krijgen wil nog wel eens een probleem zijn anders. Maar ik moet toegeven dat dat op een ander platform niet beter zal gaan omdat je dan bij bijvoorbeeld Linux komt en dat is nou ook niet zoiets van dat leer ik eventjes.

hm halo gespeeld en kickt ass, khoop dat er backups voor komen dan koop ik hem zeker:cool:
en harddrive tv ondersteuning zie ik ook wel zitten

Ik wacht wel op de emulator. Dan ken ik ze gewoon op mijn PCtje spelen.

Er gaat nix boven MAME!!! :stuck_out_tongue:

neuh geen console voor mij.

Nope nope nope

ik heb nog nooit van men leven een console gekocht en zal het ook nooit doen, het zuigt gewoon + x-box is ook m$ … wat al veel wilt zeggen …

spellen kopiëren … welke spellen ?? tzal weer ne vette zen zeker sarcasme alom

Originally posted by MaFd0n
[B]Nope nope nope

ik heb nog nooit van men leven een console gekocht en zal het ook nooit doen, het zuigt gewoon + x-box is ook m$ … wat al veel wilt zeggen …

spellen kopiëren … welke spellen ?? tzal weer ne vette zen zeker sarcasme alom [/B]

pardon ? Halo al gezien ?

ok ok dit laatste heb ik niet gechecked maar ik ben nog steeds niet van plan om een x-box te kopen voor een reden zie hierboven :slight_smile:

Originally posted by King Dingeling
[B]Ik wacht wel op de emulator. Dan ken ik ze gewoon op mijn PCtje spelen.

Er gaat nix boven MAME!!! :stuck_out_tongue: [/B]

De emulator is er al.

Maar wij hebben in onze winkel een demo van de X-Box staan. Om nou te zeggen wat leuk nee. Dan vind ik de Playstation 2 veel leuker en gemakkelijker. Die Game-consoles vind ik zo onhandig. En die kast van de X-Box vind ik veelste groot. Nee Playstation is daarop nog steeds de nummer 1 bij mij.