Wxp

vbimport

Hm, net Whistler geinstalleerd. Leuk hoor, alleen gaat mn monitor maar tot 75 Hz (Iiyama Pro510), nieuwste Detonator drivers eropgezet en ook de nieuwste drivers voor de Iiyama. Maar niks hoor, nog steeds maar 75 Hz. Zijn er meer mensen met dat probleem?

nee bij mij doet men vision master 451 het gewoon op 100 hertz als altijd :slight_smile:

Is de monitor herkend als standaard plug&Play monitor?
Of het ligt wellicht aan de videokaart, dat de drivers daarvan niet goed geladen zijn, dan kun je ook minder instellen

het verschil tussen 75 en 100 is toch te verwaarlozen voor het menselijk oog…als je maar niet lager als 75 komt zit je goed…

zelf draai ik 1600x1200 op 100Hz op men 22" inch Iiyamaatje :wink:

alles is goed geinstalleerd en ingesteld, het werkt gewoon niet. Raar hoor. Maar WinXP herkende de monitor zelf ook al als de Iiyama Pro510 en toen deed hij het ook al niet op een hogere refresh rate. Ik heb de Detonator 12.10 drivers geinstalleerd maar niks helpt.
Oh, ik ben het er trouwens niet mee eens dat 75 en 100 Hz (bijna) niks uitmaakt. Je merkt toch echt wel verschil. Ik zou eerder 85 als minimum aanhouden. Dat is lekker rustig aan de ogen. (vooral als je er zo’n 14 uur per dag achter zit :slight_smile: )

he Matrix op voor build van WinXP draai jij?

ik draai sinds gisteren build 2469. perfect, loopt als een zonnetje !!!

:slight_smile: Eric