Www. wanted

Bestaat er ook een site waar je videokaarten kunt vinden op specificaties.
Ik wil namelijk een nieuwe videokaart kopen maar twijfel nog tussen een met 2 beeldschermen of een met een tvout functie.

Je kan natuurlijk gewoon in de Pricewatch van T.net kijken. Hier zie je erbij staan als er een TVout op zit of Dualview.

Welke kaarten zijn dat dan?

Weet niet of er zo’n site bestaat maar de NVidia GeForce 2 MX400 heeft een dualout.
En zo’n beetje elke nieuwe videokaart heeft wel een tv-out!

Nieuwe kaart kopen? Koop de NVidia GeForce 3 Ti500 en geen focking ATI kaart!

Ok guys maar bij pricewatch staat het er niet altijd bij.En vooral die duelheads of twinvieuw bij.

Weet niet of er zo’n site bestaat maar de NVidia GeForce 2 MX400 heeft een dualout.

Het schijnt dat die mx uitvoering niet al te goed is.
Ik denk diegene die ik wil hebben niet in twinvieuw is.
Ik zat meer aan een geforce gts ultra of ti uitvoering,maar nog geen een kunnen vinden met 1 monitor en 1 voor de tv uit gang.

Iemand nog een ideetje.

Hercules 3d prophet 3 met NVidia GeForce 3 Ti 500 De luxe met tv-out!

Die MX versie is de minste, dan de GTS, dan de Pro en dan de Ultra. De ti versie is de nwste van nVidia! :smiley:

Die MX versie is de minste, dan de GTS, dan de Pro en dan de Ultra. De ti versie is de nwste van nVidia

Dat weet ik ook maar ik ben eigenlijk opzoek naar een kaart voor 1 monitor en een tv uitgang en dan het liefst zo goed mogelijk chipset.Dus een pro of ultra versie,maar ik ben er nog geen een gevonden.
helaas
:frowning: :frowning: