WTF, waarom ben ik gebanned

vbimport

Als ik iets wil posten op de Mainpage krijg ik dit te zijn:

Banned!

Your username has been banned by one of the CD Freaks administrators
This was most likely due to abuse of one or more of the CD Freaks guidelines

Why??

Ik heb 3x wat gepost, en helemaal nix illegaals…
Ik d8 dat er meer mensen op het nieuws moesten reageren, nah als het zo moet… dan niet! :frowning:

Originally posted by phrozeman
[B]Als ik iets wil posten op de Mainpage krijg ik dit te zijn:

Banned!

Your username has been banned by one of the CD Freaks administrators
This was most likely due to abuse of one or more of the CD Freaks guidelines

Why??

Ik heb 3x wat gepost, en helemaal nix illegaals…
Ik d8 dat er meer mensen op het nieuws moesten reageren, nah als het zo moet… dan niet! :frowning: [/B]

Hmmm ik vermoed dat we hier een probje hebben op de mainpage ergens mee, ik kan me nl ook niet herrineren dat jij iets hebt gedaan wat niet mag… (niet dat ik altijd alles lees maar ach…)

wat je ff kunt doen is een mailtje of PM sturen naar domin8tor… die zal het dan eventjes voor je nakijken…k?

Neem in zo’n geval altijd contact op met een van de admins, ga dat niet en public posten op het forum, je zet jezelf daar mee te kijk…in mijn ogen althans.

Zeker als je je van geen kwaad bewust bent zoals ik begrijp uit jouw reactie, de kans dat het een bug is is op zo’n moment groot en met zo’n reactie als hierboven kom je een beetje kinderlijk over en ik weet dat dit niet zo is (of althans toch dat je je normaal gesproken volwassener opstelt :wink: )…als ik je hier op het forum zie reageren of op IRC voorbij zie flitsen.

Laat gewoon een admin een kijkje nemen in die backend, probleem zo opgelost. Moet je niet te zwaar aan tillen, het is maar internet :wink:

Ik heb maar een ding te zeggen en dat is gerechtigheid :slight_smile:

Nee maar even serieus ik heb dit ook eens gedaan en het bleek dat ik van email adres had gewisseld en dat ik mijn account even opnieuw moest activeren. Dat heb ik toen niet gedaan maar gewoon even op irc gevraagd aan Domi wat het probleem was en toen heeft die het voor mij opgezocht en gefixed en toen kon ik weer lekker relaxed onzin posten op de mainpage
Maar nu moet ik weer bezig met school

succes Phrozeman en ik spreek je vanavond nog wel misschien (lijkt me sterk want ik ben pas om 10 uur thuis :frowning: ) Maar het kan altijd…